Povzetek

S prihodom jeseni se začenja tudi sezona vadbe v zaprtih prostorih. V ta sklop spadajo tudi različne vodene vadbe, ki prinašajo številne prednosti. Trening v skupini namreč prinaša možnost primerjave z drugimi, kar daje odličen vpogled v trenutno formo in dosežen napredek. Sotrpini so drug drugemu v motivacijo, ki prinaša precej boljše in hitrejše rezultate.

Prav po zaslugi vodene vadbe je možno hitreje priti v dobro telesno kondicijo, doseči fit postavo in izklesano telo. Poleg tega pa določene oblike vadbe vsebujejo tudi številne prvine plesa, trening ob glasni in živahni glasbi pa je vedno tudi izjemno zabaven in sproščujoč. Tako med tovrstno obliko treninga sploh ne boste občutili, kako kalorije puhtijo v nebo in kako mišice iz dneva v dan pridobivajo na definiciji. Za tovrsten trening potrebujemo le pajkice, majico in copate za fitnes ter seveda nekaj zagnanosti in dobre volje.

Vadba TNZ

TNZ je kratica, ki označuje trebuh, noge in zadnjico. Se pravi so vadbe TNZ posvečene tem delom telesa. Vadba je sestavljena iz dveh delov. Vse se začne z ogrevanjem, ki ga predstavlja predvsem aerobna akrivnost, s katero dvigujemo srčni utrip. To ponavadi poteka s pomočjo enostavne koreografije ob glasbi. V drugem delu pa sledijo vaje za moč in krepitev mišic. V glavnem so na “udaru” omenjeni deli telesa, se pravi trebuh, noge in zadnjica. Nekatere vaje pa aktivirajo tudi roke in celo telo. TNZ je nizka do srednje intenzivna vadba, ki je primerna za vse starostne skupine in oba spola.

Boot Camp

Boot Camp je posebna oblika funkcionalne vadbe, ki temelji na vajah z lastno težo, s pomočjo katerih enakomerno aktiviramo vse mišične skupine. Težavnost vaj je možno prilagajati različnim skupinam in posameznikom in njihovim sposobnostim. Osnovni treningi so sestavljeni iz različnih sklopov vaj, kot so na primer sklece, trebušnjaki, poskoki, dviganje uteži, počepi, tek in raztezanje. Kot pripomočke pa pogosto uporabljamo elastične trakove in kettlebelle. Vadba Boot Camp ne pozna meja ter je zelo raznolika in zanimiva.

Vadba HIIT

Tudi HIIT je kratica, ki pomeni visoko intenzivno intervalno vadbo (High intensity Interval Training). To je sodobna je oblika kardiovaskularnega izvajanja vaj v intervalih, kar izboljša telesne zmogljivosti. Odlična je za vzdržljivost, ravnotežje, moč in koordinacijo. Hkrati pa z enakomernim aktiviranjem vseh mišičnih skupin, povečanjem mišičnega obsega in pospešenim metabolizmom povzročimo tudi občutno izgubo odvečne telesne maščobe. Vadbo HIIT v glavnem sestavljako vaje z lastno telesno težo, občasno pa lahko uporabljamo tudi različne pripomočke, kot so kolebnica, uteži, trakovi, ovire, žoge … Pred začetkom vadbe vedno poskrbimo za temeljito ogrevanje in aktivno raztezanje. Pri sami izvedbi vaj pa poleg intenzivnosti precej pozornosti posvetimo njihovi pravilni izvedbi.

Zumba

Zumba je nova, dinamična in razburljiva plesna vadba ob eksotični latinskoameriški glasbi. Sestavljena je iz različnih koreografij, ki jih sestavljajo tako počasni kot tudi precej hitrešji ritmi. S pomočjo te vadbe boste lahko oblikovali in ojačali celo telo. Največ pozornosti pa je vendarle posvečene mišičnim skupinam zadnjice, rok, nog ter trebuha. Ob vsem tem pa je vadba odlična tudi za krepitev srčno-žilnega sistema.

Odlične cene oblačil, obutve in pripomočkov za vodene vadbe lahko poiščete tudi v prodajalnah in spletni trgovini Intersport.