Vračilo blaga in denarja

Nazaj na podporo

Vračilo blaga in reklamacije

Ali lahko vrnem izdelke, kupljene v spletni trgovini?

Izdelke lahko vrnete v roku 14 dni od prejema naročila, brez da bi vam bilo potrebno navesti razlog za svojo določitev. Izdelek oz. izdelki morajo biti vrnjeni nepoškodovani in v originalni embalaži.

Izdelke lahko vrnete na dva načina:
  • v katerokoli prodajalni Intersport v Sloveniji (brezplačno)
  • preko pošte na naslov (strošek vračila je vaš):
    INTERSPORT SPLETNA TRGOVINA d.o.o.
    Šmartinska c. 152
    Dvorana 10
    1000 Ljubljana
V primeru vračila blaga neposredno v poslovalnico, boste v poslovalnici izpolnili odstopno izjavo, ki pa jo lahko natisne tudi tukaj in že izpolnjeno prinese v poslovalnico..


V primeru vračila blaga po pošti, k pošiljki priložite tudi pravilno izpolnjen in podpisan obrazec odstopne izjave, ki ga lahko natisne tukaj. Kot datum odstopa od pogodbe velja datum, ko je pošiljka datirana s strani ponudnika poštnih storitev.

Stroški vračila so v primeru vračila izdelkov po pošti na strani kupca (razen v primeru dostave na dom, če zaradi narave izdelka ni mogoe vračilo na običajen način po pošti).

Kupnino dobite vrnjeno najkasneje v 14 dneh od dneva, ko smo prejeli obrazec za Odstop od pogodbe. Kupnino dobite vrnjeno z enakim plačilnim sredstvom kot ste ga uporabili pri nakupu. Izrecno lahko zahtevate uporabo drugega plačilnega sredstva in v kolikor le-to ne predstavlja dodatnih stroškov za vas kot kupca, vam lahko kupnino vrnemo tudi na drug, izrecno zahtevan način. Podrobnejše informacije o pogojih vračila najdete tukaj.

Če izdelek vračate zaradi uveljavljanja garancije ali stvarne napake, vas vabimo, da si pogoje in pravila preberete v razdelku o reklamacijah.

Kako reklamirati izdelek, kupljen v spletni trgovini?

V primeru, ko ste kupljen izdelek uporabili in z njim ali njegovimi lastnosti niste zadovoljni ali menite, da z izdelkom ni vse, kot bi moralo biti, ga lahko skupaj z računom prinesite v našo prodajalno ali izdelek in vso potrebno dokumentacijo pošljete preko pošte na naslov spletne trgovine:
INTERSPORT SPLETNA TRGOVINA
Šmartinska c. 152
Dvorana 10
1000 Ljubljana

Na voljo sta dve naslednji možnosti uveljavljanja reklamacije izdelka:
  • Uveljavljanje pravic iz garancije
    Garancijo lahko uveljavljate za izdelke, ki imajo lastnosti mehanizma (kolesa, fitnes naprave, smuči, športne ure, merilci in kamere) in za katere ste ugotovili, da ne delujejo brezhibno. Ob nakupu ste prejeli poleg računa tudi garancijski list, na katerem je naveden seznam vseh naših pooblaščenih serviserjev. Pravice iz garancije lahko uveljavljate v naših prodajalnah ali neposredno pri enem od serviserjev s seznama na garancijskem listu. Enako velja v primeru spletnega nakupa.
  • Uveljavljanje pravic iz naslova stvarne napake
    V primerih, ko izdelek, kupljen v naših prodajalnah, nima priloženega garancijskega lista in menite, da nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo običajno rabo oz. nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero ste izdelek kupili, lahko prijavite stvarno napako na izdelku, in sicer v roku dveh mesecev od odkritja domnevne napake oz. v roku dveh let, ko je bilo blago prevzeto z vaše strani.
Izdelek skupaj z računom lahko prinesete v katerokoli našo prodajalno ali izpolnite pisno izjavo, do katere lahko dostopate tukaj in jo skupaj z izdelkom pošljete na naslov spletne trgovine.
INTERSPORT SPLETNA TRGOVINA
Šmartinska c. 152
Dvorana 10
1000 Ljubljana

Za uveljavitev pravic iz naslova Stvarne napake lahko pošljete elektronsko sporočilo na spletnatrgovina@intersport.si ter priložite vse potrebne podatke za ugotavljanje stvarne napake in omogočite pregled artikla.

V primeru pošiljanja blaga po pošti, so stroški pošiljanja na strani kupca. Če je stvarna napaka utemeljena, se kupcu zraven kupnine, povrne tudi stroške pošiljanja. Kupec bo o rešitvi reklamacije obveščen v roku 8 dni od prejetja blaga v poslovalnico.

Potrebujete pomoč? Tu smo za vas

Kontakt

Nalaganje…