Pogoji poslovanja

Nazaj na podporo

POGODBA

(»pogoji poslovanja«)

 

med

 

INTERSPORT ISI, d.o.o.

Cesta na Okroglo 3, 4202 Naklo

matična št. 3666280000

ID št. Za DDV SI29649510

INTERSPORT«)

 

in

 

UPORABNIKOM / KUPCEM

 

 

I. POGLAVJE: SPLOŠNO

1. člen

(Predmet)

Pogoji poslovanja opredeljujejo pogodbeno razmerje med uporabnikom in INTERSPORT-om v zvezi z:

  • uporabo spletne strani intersport.si (»spletna stran«),

  • nakupom izdelkov, ki jih INTERSPORT ponuja v prodajo preko spletne trgovine INTERSPORT (»spletna trgovina«).

2. člen

(Pogoji poslovanja)

Pogoji poslovanja veljajo za vse uporabnike spletne strani. Z vstopom na spletno stran uporabnik potrjuje, da je seznanjen s temi pogoji poslovanja in da z njimi soglaša.

Pogoji poslovanja veljajo v vsebini, veljavni ob obisku spletne strani oz. ob sklenitvi kupoprodajne pogodbe. Pogoji poslovanja so na voljo tudi v PDF obliki.

INTERSPORT ima pravico, da po lastni presoji kadarkoli spremeni pogoje poslovanja, sprememba je razvidna iz datiranja verzije. Vsaka nadaljnja uporaba spletne strani pomeni sprejetje najnovejše različice pogojev poslovanja.

3. člen

(Opredelitev pojmov in kratic)

Pojmi in kratice imajo naslednji pomen:

  • spletna stran je zbirka spletnih strani, s katerimi upravlja INTERSPORT in do katerih se dostopa preko domene intersport.si,

  • spletna trgovina je spletna platforma za e-trgovino na domeni intersport.si za nakup izdelkov in storitve iz ponudbe INTERSPORT-a,

  • uporabnik je oseba, ki obišče oz. uporablja spletno stran in/ali spletno trgovino, ne glede na registracijo,

  • kupec je fizična ali pravna oseba, ki odda naročilo za nakup izdelkov ali storitev preko spletne trgovine,

  • upravljalec spletne strani / ponudnik / INTERSPORT je družba INTERSPORT ISI, prodaja športne opreme in oblačil, d.o.o., Cesta na Okroglo 3, 4202 Naklo, matična št. 3666280000, ID št. za DDV: SI29649510, vpisan pri Okrožnemu sodišču v Ljubljani, opr. št. Srg 2009/35187, znesek osnovnega kapitala 14.000.000 EUR,

  • osebni podatki: so podatki, kot so opredeljeni s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Podrobnejše informacije o tem, katere osebne podatke zbiramo o vas, na katerih podlagah in za katere namene jih obdelujemo, ter vaše pravice v zvezi z osebnimi podatki najdete v naši .

 

II. POGLAVJE: UPORABA SPLETNE STRANI

4. člen

(Omejitev odgovornosti)

Spletno stran uporabljate na lastno odgovornost.

Vsebina spletne strani ter katerikoli materiali, predloženi na spletni strani, so na voljo »kot je« (»kot so«), brez kakršnekoli garancije, izrecne ali implicitne (*ne velja za spletno trgovino).

V nobenem primeru INTERSPORT ne odgovarja za kakršno koli škodo, vključno, vendar ne omejeno na kakršno koli posebno, kaznovalno, posredno, naključno ali kakršno koli posledično škodo, ki izhaja iz ali je v kakršni koli povezavi:

  • s kakršnokoli uporabo oz. nezmožnostjo uporabe (občasnim nedelovanjem) spletne strani ali katerekoli vsebine, najdene tukaj oz. objavljene na spletni strani ali s strani uporabnika. INTERSPORT ne jamči in ne odgovarja za točnost, popolnost, ažurnost ali zanesljivost katerekoli vsebine ali podatkov oz. informacij (*ne velja za spletno trgovino);

  • za povezave, ki jih spletna stran vsebuje do spletnih strani tretjih oseb, oz. za povezave, ki jih katerikoli uporabnik posreduje do spletnih strani tretjih oseb. INTERSPORT nima nadzora nad vsebino spletnih strani tretjih oseb, storitvami ali izdelki, ki so na voljo na spletnih straneh tretjih oseb. INTERSPORT ne odgovarja za neposredno ali posredno škodo ali za izgubo, ki nastane kot posledica uporabe spletnih strani tretjih oseb. Vsak uporabnik sam prevzema vso odgovornost, ko se odloči slediti preusmeritvam oz. povezavam, ki vodijo do spletnih strani tretjih oseb;

  • z dejanji katerih koli drugih uporabnikov, registriranih ali neregistriranih;

  • kakršno koli škodo ali viruse, ki lahko okužijo vaš računalnik, telefon, tablični računalnik, opremo ali drugo lastnino zaradi dostopa, uporabe ali brskanja na tej spletni strani ali prenosa katerega koli gradiva, podatkov, besedila, slik, videoposnetkov ali zvoka s spletne strani. Prav tako INTERSPORT ni odgovoren za izgubo le-teh, ki bi nastala z uporabo spletne strani.

5. člen

(Prepoved zlorabe spletne strani)

Kot pogoj za uporabo spletne strani uporabnik izjavlja in potrjuje, da ne bo uporabljal spletne strani za kakršenkoli namen, ki je nezakonit ali prepovedan namen. Spletne strani ni dovoljeno uporabljati na katerikoli način, ki bi poškodoval, onemogočil, preobremenil ali omejil delovanje spletne strani ali posegal v uporabo spletne strani s strani drugih uporabnikov.

6. člen

(Avtorska zaščita)

Spletna stran je avtorsko zaščitena, vse pravice pridržane. Vse vsebine spletne strani, vključno z blagovnimi znamkami, logotipi, besedili, grafikami, fotografijami, postavitvijo in slikami, so last družbe INTERSPORT ali pa jih INTERSPORT uporablja na podlagi licenc. V kolikor uporaba ni zakonsko dovoljena, se vsebina spletne strani ne sme shranjevati, razmnoževati, obdelovati, objavljati ali razširjati brez predhodnega izrecnega pisnega soglasja družbe INTERSPORT ali imetnika avtorskih oz. pravic industrijske lastnine.

 

III. POGLAVJE:  SPLETNA TRGOVINA – REGISTRACIJA IN UPORABNIŠKI RAČUN

7. člen

Spletno trgovino lahko uporabljate kot registrirani član ali brez registracije. Registracija ni pogoj za uporabo spletne trgovine ali spletni nakup.

8. člen

Za uporabo spletne trgovine se lahko registrirate in s tem ustvaritve uporabniški račun. Registrirajo se lahko fizične osebe, starejše od 16 let.

Registracija se lahko izvede:

  • preko spletne strani s posredovanjem vaše e-pošte,

  • z Google računom,

  • s Facebook računom,

  • z LinkedIn računom,

  • z Apple računom.

9. člen

(Registracija preko spletne strani)

Ob prijavi za registracijo preko spletne strani uporabnik posreduje naslednje osebne podatke:

  • ime in priimek,

  • naslov e-pošte (uporabniško ime),

  • telefonska številko.

Registracija pomeni vnos in posredovanje zgoraj navedenih podatkov z namenom oblikovanja uporabniškega računa (profila), ki omogoča preverjanje identitete. Identiteta se preverja s potrditvenim sporočilom na posredovani naslov e-pošte. 

Z registracijo se ustvari uporabniško ime (enako posredovani e-pošti) in pridobi geslo. Ob registraciji se samodejno dodeli geslo, ki ga uporabnik lahko naknadno po želji spremeni. Geslo je tajno in ga uporabnik ne sme razkrivati tretjim osebam.

Do uporabniškega računa se dostopa s prijavo, t. j. z vpisom uporabniškega imena in gesla.

10. člen

(Uporabniški račun)

Uporabnik je dolžan zagotoviti, da z uporabniškim imenom in geslom nastopa sam oz. oseba, pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu, ter je odgovoren za naročila, ki so oddana pod njegovim uporabniškim imenom.

V primeru suma zlorabe je uporabnik dolžan nemudoma obvestiti ponudnika s klicem tel. št. 080 8099  (v zavihku »Pomoč pri nakupu«).

Uporabnik je dolžan posredovati točne in popolne podatke. Vse spremembe podatkov je dolžan registrirani uporabnik nemudoma posodobiti na uporabniškemu računu (v zavihku »Nastavitve računa«). INTERSPORT ne odgovarja za točnost podatkov, ki jih vnese uporabnik.

Uporabniški račun se lahko kadarkoli zapre skladno z navodili na spletni strani (v zavihku »Zaprtje računa«) ali s posredovanjem zahteve za zaprtje uporabniškega računa na naslov spletnatrgovina@intersport.si, pri čemer je potrebno zahtevi predložiti dokazilo o identiteti in naslovu. Po potrditvi zaprtja računa s strani INTERSPORT-a se uporabnikov račun izbriše. 

 

IV. POGLAVJE: SPLETNA TRGOVINA – NAKUP IZDELKOV

CENE

11. člen

Cene so navedene v EUR in vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV).

Cene ne vključujejo stroškov dostave.

Cene v spletni trgovini se lahko razlikujejo od cen v maloprodajni mreži. Cene veljajo le za nakupe preko spletne trgovine.

Cene nimajo vnaprej določene veljavnosti ter se lahko kadarkoli spreminjajo brez posebnega predhodnega obvestila. Veljavne cene za posamezno naročilo so tiste cene, ki so bile veljavne v času, ko je oddano naročilo prejel informacijski sistem ponudnika oz. ko je kupec prejel potrdilo naročila.

Ponudnik si prizadeva zagotavljati točne podatke o ceni izdelkov. Kljub temu lahko pride do napak. Če se odkrije napaka v ceni naročenega izdelka, dobi kupec o tem obvestilo v najkrajšem možnem času ter ponudbo z možnostjo potrditve naročila po pravilni ceni ali zavrnjeno naročilo.

Definicije cen:

  • redna cena - je običajna cena izdelka/storitve, ki jo določi prodajalec brez upoštevanja popustov, promocij ali drugih posebnih ponudb.
  • cena s popustom/znižana cena –  je nižja cena izdelka/storitve, ki jo prodajalec ponuja v primerjavi z redno ceno. Popusti so običajno dani kot odstotek znižanja od redne cene ali kot znesek, ki se odšteje od redne cene.
  • prejšnja cena – je najnižja cena, ki jo je prodajalec uporabljal v obdobju 30 dni pred uporabo cene s popustom/znižane cene (oz. v primeru neprekinjenega postopnega zniževanja je to cena, ki je bila najnižja cena najmanj 30 dni pred prvo znižano ceno v neprekinjenem postopnem zniževanju cene).

12. člen

(Popusti)

Akcijske cene (popusti) v spletni trgovini so posebej označene in veljajo za čas objave v spletni trgovini. Popusti se obračunajo le na ceno izdelka, ne za stroške dostave. Akcije so pojasnjene v Slovarju akcij, ki ga najdete 

V spletni trgovini ne veljajo vse prodajne aktivnosti, ki se izvajajo v poslovalnicah (maloprodajnih mreži), kot na primer posebni popusti za člane klubov, posebne akcije kot npr. 3 za 2, unovčevanje tiskanih kuponov s popusti, dvojne, trojne pike in podobne aktivnosti Pika kartice, ipd.

 

NAČINI PLAČILA

13. člen

Naročilo v spletni trgovini se lahko plača:

  • s plačilnimi/kreditnimi karticami:

  • Visa

  • Maestro

  • EuroCard/MasterCard (transakcija se izvede na dan izdaje računa)

  • Diners – omogoča tudi plačilo do 6 obrokov*

(*velja le v primeru spletnega plačila; za pogoje obročnega odplačevanja obiščite dinersclub.si),

  • s PayPal računom:

  • PayPal Express Checkout

  • PayPal Instant Payments*

(*velja le za registrirane uporabnike, ki imajo aktivirano to možnost in so prijavljeni v spletni trgovini),

  • z Apple Pay računom

  • z gotovino ob dostavi*

(*Plačilo z gotovino ob dostavi ni omogočeno v primeru naročila kolesa za odrasle ali fitnes naprav (npr. tekalne steze, sobnega kolesa ipd.). V tem primeru se plačilo lahko izvede s plačilno/kreditno kartico ob nakupu ali po predračunu – v postopku nakupa se izbere možnost »plačilo po povzetju«, po oddanem naročilu kupec prejme predračun na svojo elektronsko pošto.) 

  • z bančnim nakazilom – v primeru pravnih oseb oz. v primeru naročila koles za odrasle ali fitnes naprave,

  • s plačilno, zeleno in zlato Mercator Pika kartico*

(*velja le za registrirane uporabnike spletne trgovine in za plačila v enkratnem znesku; pri čemer ni mogoče unovčevanje bonitetnih pik in/ali plačilo na obroke. V primeru prevzema in plačila naročila v poslovalnici je omogočena unovčitev bonitetnih pik in/ali plačilo na obroke),

  • z darilnimi karticami INTERSPORT

(*velja le primeru prevzema in plačila naročila v poslovalnici).

  1. člen

(Zbiranje bonitetnih pik z Mercator Pika kartico)

Imetniki Mercatorjeve Pika kartice lahko zbirajo bonitetne pike tudi z nakupi preko spletne trgovine na način:

  • pri dostavi naročila na dom (registrirni uporabniki): po plačilu (s kreditno kartico ali plačilno kartico Mercator Pika) in potrditvi naročila se kupcu pokaže obvestilo za pripis pik, ki ga je potrebno potrditi. Kupec je nato preusmerjen na prijavno stran Mercator spletne trgovine, kjer se prijavi v uporabniški račun in v katerem mora imeti (predhodno) shranjeno številko Pika kartice. S prijavo v profil se izvrši avtomatičen pripis pik. V primeru, da kupec ni opravil zadnjega koraka za pripis pik ali nima ustvarjenega Mercatorjevega uporabniškega računa, v katerem je shranjena številka Pika kartice, bonitetne pike ne bodo pripisane. Naknaden pripis pik na Pika kartico ni mogoč.

  • prevzem in plačila naročila v poslovalnici: kupec pridobi bonitetne pike pri plačilu s plačilno Pika kartico ali ob predložitvi Pika kartice na blagajni.

Bonitetnih pik ni mogoče pridobiti v naslednjih primerih:

  • pri plačilu po povzetju,
  • pri unovčenju vrednostnih kuponov, pridobljenih na podlagi promocije,

  • z unovčenjem bonitetnih pik.

V primeru vračila izdelka se izbrišejo pridobljene bonitetne pike.

Za podrobnejše pojasnila obiščite  https://trgovina.mercator.si/market/pogoji-poslovanja

 

PRIDRŽEK LASTNINSKE PRAVICE

15. člen

Vse izdelki, kupljeni preko spletne trgovine, ostanejo v lasti INTERSPORT-a do celotnega plačila.

V primeru izvršbe ali plačilne nesposobnosti je kupec dolžna pravočasno obvestiti tretje osebe o premoženju INTERSPORT-a, da INTERSPORT ne bi imel stroškov ali drugih neugodnih posledic.

 

PREVZEM IN DOSTAVA IZDELKOV

16. člen

Naročilo iz spletne trgovine se lahko:

  • brezplačno prevzame v poslovalnici (z izjemo franšiznih).

Ko je izdelek dostavljen v poslovalnico INTERSPORT, se pošlje elektronsko obvestilo kupcu. Izdelek čaka v poslovalnici 7 dni od dneva odpošiljanja obvestila. Po tem obdobju se šteje, da je kupec odstopil od pogodbe in se morebitno plačana kupnina vrne.

  • dostavi na dom.

Dostavo izvaja ponudnik v lastni režiji ali preko pogodbenih partnerjev. Stroški dostave, poštnine, prevoza oz. morebitni drugi stroški dostave niso vključeni v ceno izdelka. O višini stroškov je kupec seznanjen pred potrditvijo oddaje naročila z ločenim prikazom zneska stroškov dostave.

17. člen

(Stroški dostave)

Strošek dostave znaša:

  • če je vrednost nakupa do 50 EUR (z DDV) – 3,99 EUR (z DDV),

  • če vrednost nakupa nad 50 EUR (z DDV) – brezplačno.

Ne glede na vrednost nakupa stroški dostave primeru izdelkov, ki zaradi svojih mer, mase in drugih posebnih značilnosti zahtevajo posebno obravnavo, znaša:

  • smuči za odrasle – 10 EUR (z DDV),

  • kolesa za odrasle –15 EUR  (z DDV),

  • fitnes naprave (tekalna steza, eliptični trenažer, sobno kolo, vadbene postaje) in igralne mize (npr. miza za namizni tenis) –25 EUR (z DDV).

Dostava je lahko v času posebnih promocij brezplačna za vse nakupe. V takih primerih je to posebej navedeno.

18. člen

(Dostava izven območja Republike Slovenije)

Za dostavo izven območja Republike Slovenije lahko uporabnik pošlje povpraševanje ponudniku, da pripravi ponudbo za tako dostavo, vključujoč rok dobave ter strošek dostave.

V primeru dostave izven Republike Slovenije ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti, da je izdelek skladen s tehničnimi in/ali varnostnimi zahtevami oz. da je označen skladno z zahtevami oz. predpisi države, v kateri je naveden naslov za dostavo. V takem primeru ponudnik tudi ne zagotavlja, da so morebitna navodila za uporabo ('user manual') oz. druga dokumentacija, povezana s kupljenim izdelkom, v jeziku kupca.

19. člen

(Čas dostave)

Izdelek se dostavi v roku 2 – 5 delovnih dni (vikendi in prazniki so izvzeti) od datuma prejema potrdila o naročilu.  Dostava izdelkov večjih dimenzij (kolesa, fitnes naprave) je do 10 delovnih dni. Dostavni roki niso zavezujoči.

Če ponudnik zaradi višje sile ali drugih okoliščin, za katere ni odgovoren, ne more spoštovati dostavnega roka, bo kupca obvestiti o pričakovani zamudi. Dostavni rok se podaljša za čas trajanja takega dogodka. Ponudnik ne prevzema odškodninske odgovornosti, ki bi nastala zaradi daljšega roka dostave.

20. člen

(Podrobneje o dostavi)

Naročilo se lahko izvede v delnih dostavah (v več pošiljkah). Strošek take dostave se obračuna le enkrat (v tem primeru INTERSPORT krije nastale dodatne stroške pošiljanja). Vsaki pošiljki se dodeli svoja (ločena) sledilna številka.

Izdelki se dostavijo na naslov, ki je v naročilu naveden kot »naslov za dostavo«. Za dostavo naročila na naslov mora biti zagotovljen dostop dostavnega vozila neposredno do lokacije, navedene na naročilu ter zagotovljena možnost parkiranja dostavnega vozila na tej lokaciji. Dostave izdelkov se praviloma vršijo v dopoldanskem času. Naročene izdelke je kupec dolžan prevzeti ob določeni uri in dnevu na naslovu za dostavo. V primeru, da kupec v času dostave pošiljke ne more prevzeti, se pošiljka lahko kasneje prevzame na najbližji poslovalnici Pošte Slovenije d.o.o., ki lahko obračuna zadržanje pošiljke po svojem ceniku. V primeru, da kupec ne prevzame blaga ob dogovorjenem času in je potrebna ponovna dostava, se kupcu zaračunajo dvojni stroški dostave. Pošiljka se hrani 7 dni od dneva prejema obvestila o dostavi s strani Pošte Slovenije d.o.o., v kolikor kupec blaga ni mogel prevzeti v času prve dostave. Po tem obdobju se šteje, da je kupec odstopil od pogodbe in se morebitna plačana kupnina za izdelek vrne kupcu. Ponudnik oz. njegov pogodbeni izvajalec dostave si pridržuje pravico, da na primeren način preverijo istovetnost prejemnika izdelka (kupca) – npr. z vpogledom v uradni dokumente. Ob prevzemu z dostavo kupec s podpisom potrdi količino in kakovost naročenega izdelka.

Če se ob prevzemu pošiljke ugotovi, da je pošiljka (paket) ali izdelek poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, je dolžan kupec nemudoma, najkasneje pa v roku 30 dni od prevzema sprožiti postopek reklamacije neposredno pri dostavljavcu (Pošta Slovenije d.o.o.), v primeru dostave s strani ponudnika pa preko e- pošte spletnatrgovina@intersport.si.

21. člen

(Posebnosti glede koles za odrasle, fitnes naprav in smuči)

V primeru naročila kolesa za odrasle ali fitnes naprave z dostavo na dom, je potrebno predhodno plačilo. Plačilo z gotovino v tem primeru ni mogoče.

Dostave fitnes naprave ali koles na dom – v večstanovanjski objekt se dostava vrši do vhodnih vrat v večstanovanjski objekt.

V primeru naročila fitnes naprave, se naprava dostavi nesestavljena skupaj z navodili za sestavo.

V primeru naročila kolesa, se kolo dostavi praviloma sestavljeno in vedno z opravljenim prvim servisom. Ne glede na navedeno pa se lahko zaradi lažjega transporta ne montirajo krmilo in pedala ter jih morate sami namestiti oz. pričvrstiti.

V primeru naročila smuči, se dostavijo smuči in vezi. Vezi niso nameščene, saj jih je potrebno namestiti glede na velikost smučarskega čevlja in težo uporabnika. Smuči z vezmi lahko dostavite v najbližjo poslovalnico INTERSPORT, kjer bomo opravili montažo vezi. S seboj prinesite smučarski čevelj, ki ga uporabljate.

 

INFORMACIJE O ŽIVILIH

22. člen

Ponudnik omogoča, da so na voljo vse obvezne informacije o živilih, razen datuma minimalnega trajanja ali datuma uporabe. Opredelitev „obveznih informacij o živilih“ vključuje vse informacije, ki morajo biti zagotovljene potrošniku v skladu z zakonodajo EU in slovensko zakonodajo. Ob dobavi izdelkov so na voljo vsi obvezni podatki (vključno z datumom minimalnega trajanja ali datumom uporabe).

 

ODPADNA ELEKTRIČNA IN ELEKTRONSKA OPREMA

23. člen

INTERSPORT zagotavlja odvoz istovrstne po namenu in razredu stare (odpadne) električne in elektronske opreme (»OEEO«) kot je nova ter pod pogojem, da je število kosov oddane OEEO enako nabavljeni. OEEO ne sme biti razstavljena ali tako poškodovana, da je ni mogoče varno prenašati.

 

POSTOPEK NAROČANJA

24. člen

Naročanje poteka v slovenskem jeziku. Izdelke se izbira in naroča iz seznama izdelkov v spletni trgovini. Vsi izdelki so na voljo do odprodaje zalog.

Postopek:

  1. »DODAJ V KOŠARICO«

Uporabnik izbere želeni izdelek tako, da kline na ikono »dodaj v košarico«.

Pred zaključkom nakupa je uporabnik preusmerjen, da opravi registracijo, oz. je naprošen, da posreduje podatke, potrebne za izvedbo naročila, in sicer:

  • naslov prebivališča (ulica, številka ulice, poštna številka, kraj, država),

  • naslov za dostavo (ulica, številka ulice, poštna številka, kraj, država),

  • telefonsko številko,

  • ostale podatke v zvezi z nakupom,

(v nadaljevanju vsi navedeni podatki enotno poimenovani »podatki o kupcu«).

Pred oddajo naročila se prikaže osnutek naročila, pripravljenega za oddajo tako, da ima uporabnik možnost preveriti pravilnost vnesenih podatkov oz. prepoznati morebitne napake ter popraviti oz. spremeniti podatke, povezane z naročilom (količina in vrsta izdelkov, podatke o kupcu, način in kraj dostave ter način plačila).

Minimalni znesek naročila v spletni trgovini je 20 EUR.

 

  1. »POTRDI NAROČILO«

S klikom na ikono »potrdi naročilo« (naročilo z obveznostjo plačila) uporabnik izjavlja, da v celoti razume in soglaša s pogoji poslovanja, da ima ustrezno poslovno sposobnost za sklenitev kupoprodajne pogodbe (oz. da mu le-ta ni bila omejena ali odvzeta). S klikom na »potrdi naročilo« se naročilo posreduje v informacijski sistem ponudnika.

 

  1. »PREJETO NAROČILO« – »NAROČILO ZAVRNJENO«

Po potrditvi naročila kupec prejeme na posredovani elektronski naslov obvestilo »potrdilo o prejemu naročila«, t. j. da je naročilo uspešno oddano – sprejeto v informacijski sistem ponudnika in ne pomeni sprejema naročila. Pravni status prejetega naročila je “prednaročilo” in ne zavezuje ponudnika k zagotovitvi oz. dobavi naročenih izdelkov, dokler naročilo ni potrjeno s strani ponudnika.

Prejeto naročilo ponudnik pregleda ter preveri možnost dobave naročenih izdelkov ter kupca obvesti o nadaljnjem statusu naročila in predvidenem roku dobave (obdelava naročila). Prejeta naročila se obdelujejo v delovnem času od ponedeljka do petka po vrstnem redu oddanih naročil oz. po planiranih časovnih terminih za prevzem izdelka.

Ponudnik lahko pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko z namenom zagotavljanja točnosti dobave (npr. da se dogovori za ustrezno rešitev, če izdelka ni mogoče dobaviti) oz. z namenom preverjanja posredovanih podatkov v naročilu.

Ponudnik lahko prejeto naročilo potrdi ali z razlogom zavrne (npr. izdelka ni na zalogi, ni izpolnjena zahteva po ustreznem plačilu, zaradi vnosa in objave očitno napačne cene, ki je posledica avtomatiziranega prenosa podatkov ipd.).  Ponudnik si pridržuje pravico do zavrnitve naročila tudi v naslednjih primerih:

  • če ima kupec neporavnane obveznosti iz preteklega naročila,

  • če je stranka v sporu v zvezi z nakupom preko spletne trgovine,

  • če stranka zlorablja pravico do odstopa od pogodbe,

  • če gre za nakup izdelkov v količinah, ki odstopajo od običajnih količin pri ponudniku (ne glede na to so izdelki naročeni z enim naročilom ali več ločenimi naročili),

  • če gre za nakup z namenom preprodaje. Spletna trgovina je namenjena prodaji izdelkov končnim kupcem in nakupi z namenom preprodaje niso dovoljeni. Nakup z namenom preprodaje pomeni nakup izdelkov s strani osebe, ki ima namen preprodajati izdelke spletne trgovine drugim osebam (potrošnikom, podjetjem ali katerikoli tretji osebi). Okoliščine na podlagi katerih ponudnik ocenjuje, da gre za nakup z namenom preprodaje so zlasti primeri naročila istih izdelkov v količinah, ki odstopajo od običajnih ali trgovsko običajnih količin pri ponudniku.

Ponudnik pridržuje pravico kontaktirati kupca in zahtevati drug način plačila iz nabora predvidenih plačilnih sredstev oz. zahtevati ustrezno zavarovanje plačila v primerih naročil, ki odstopajo od povprečnih naročil ali trgovsko običajnih količin pri ponudniku, v primeru negativnih podatkov o kreditni sposobnosti  kupca ali v primeru naročil kupca, ki nakupov ne izvrši.

V primerih, ko ponudnik uveljavlja pravico do zavrnitve naročila, kupec prejeme obvestilo »naročilo zavrnjeno«.

 

Sprememba naročila

Morebitne spremembe oddanega naročila (npr. številke/velikosti, barve, količine izdelka itd.) lahko kupec poda tako, da pred izdajo računa pošlje zahtevo za spremembo:

 

  1. »NAROČILO POTRJENO« – »NAROČILO PRIPRAVLJENO ZA PREVZEM«

V primeru potrditve naročila kupec prejeme obvestilo »naročila potrjeno«.

Pogodba o nakupu je med ponudnikom in kupcem sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo oz. pošlje elektronsko sporočilo o potrditvi naročila. Od tega trenutka so cene in drugi pogoji prodaje fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Nakup, opravljen preko spletne trgovine, se šteje za nakup, opravljen skladno s pravnim redom Republike Slovenije, brez upoštevanja kolizijskih pravil.

Oddano naročilo s potrditvijo (pogodba o nakupu) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem računu. Kupec (neregistrirani uporabnik) lahko kopijo pogodbe o nakupu pridobi na podlagi zahteve, v kateri navede podatek v zvezi opravljenim naročilom, ki jo pošlje po e-pošti na  spletnatrgovina@intersport.si. Ponudnik pošlje kopijo pogodbe po e-pošti na e-naslov, ki je bil veljaven v času nakupa ,oz. po pošti na naslov kupca, ki je bil podan v času nakupa.

Račun za nakup v spletni trgovini je priložen dostavljenim naročilu oz., v primeru prevzema in plačila naročila v poslovalnici, pa se izda račun kupcu v poslovalnici ob prevzemu blaga.

Naročeni izdelki se hranijo v poslovalnici 7 dni od dneva prejema obvestila, da je »naročilo pripravljeno za prevzem« oz., v primeru dostave na dom pa pri Pošti Slovenije d.o.o., 7 dni od od dneva prejema obvestila, da bo naročilo dostavljeno. Po tem obdobju se šteje, da je kupec odstopil od pogodbe in se morebitna plačana kupnina vrne kupcu.

 

V. POGLAVJE: SPLETNA TRGOVINA – ODSTOP OD POGODBE

25. člen

(Odstop od pogodbe)

Kupec, ki je potrošnik, ima pravico, da v roku 45 dni od prevzema izdelka odstopi od pogodbe brez navedbe razloga in vrne izdelek.

Kupec uveljavi pravico do odstopa tako, da posreduje ponudniku nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe (npr. tako da  poleg navede številko naročila). Kupec lahko uporabi vzorčni obrazec odstopne izjave, ki je na voljo tukaj.

Odstopno izjavo je potrebno poslati pred iztekom roka za odstop od pogodbe.

Kupec lahko odstopno izjavo (skupaj z izdelkom):

  1. pošlje po pošti na naslov poslovalnice, ki je odpremila blago: naslov poslovalnice, ki je odpremila blago, je naveden na računu. Naslove poslovalnic najdete tudi . V primeru, da so izdelki poslani v ločenih dostavah iz več poslovalnic, se izdelek/izdelke vrne v eno izmed poslovalnic;

  2. izroči v katerikoli poslovalnici (z izjemo franšiznih poslovalnic).

Kupec, ki je potrošnik, nima pravice odstopiti od pogodbe v primerih, ki jih določa zakon o varstvu potrošnikov (npr. nakupa zapečatenega blaga (npr. živilskih izdelkov), ki zaradi svoje naravne ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je kupec po dostavi odprl pečat oz. v primeru izdelkov, ki je izdelano po meri kupca ali jasno prilagojeno njegovim osebnim potrebam).

26. člen

(Vračilo izdelka)

Kupec, ki odstopi od pogodbe, je dolžan vrniti izdelek v roku 14 dni po oddaji odstopa od pogodbe, ko izdelka ne vrne sočasno z odstopno izjavo.

Kupca bremenijo stroški vračila izdelka.

Izdelek se vrne:

  1. po pošti na naslov poslovalnice, ki je izdelek poslala: naslov poslovalnice, ki je odpremila blago, je naveden na računu. Naslove poslovalnic najdete tudi . V primeru, da so izdelki poslani v ločenih dostavah iz več poslovalnic, se izdelek/izdelke vrne v eno izmed poslovalnic;

  2. neposredno v poslovalnico (z izjemo franšiznih poslovalnic).

Kupec je dolžan vrniti izdelek nerabljen, nepoškodovan in v nespremenjeni količini. Če je predmet vračila izdelek, kupljen kot komplet, je potrebno vrniti vse kose kompleta.

Kupec ne more in ne sme neovirano uporabljati izdelka v času do odstopa od pogodbe, temveč sme opraviti ogled in preizkus prejetega izdelka zgolj v obsegu, ki je nujno potreben za ugotovitev dejanskega stanja (narave, lastnosti, delovanja izdelka) in kot je to običajno v poslovalnicah.

Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

27. člen

(Vračilo kupnine)

Ponudnik vrne kupnino v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe, pri čemer si pridržuje pravico, da zadrži vračilo do prevzema vrnjenega izdelka oz. dokler kupec ne predloži dokazila, da je izdelek poslal ponudniku.

Ponudnik prejeta plačilo kupcu vrne z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil, razen če je kupec izrecno strinjal z uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

 

VI. POGLAVJE: SPLETNA TRGOVINA – ODGOVORNOST PONUDNKA

28. člen

(Odgovornost za skladnost izdelka)

Ponudnik je odgovoren za neskladnost izdelka, ki je obstajala v času dostave.

Kupec lahko že neposredno ob dostavi (vozniku dostavljavcu) ali ob prevzemu v poslovalnici reklamira izdelek, če je le-ta izdelek neskladen (npr. ne ustreza opisu, vrsti količini ipd.; 72. in 73. čl. ZVPot-1).

Ob reklamaciji v katerikoli poslovalnici se napiše reklamacijski zapisnik. Zapisnik med drugim vsebuje kupčeve ugotovitve o neskladnosti ter predlog kupca glede rešitve reklamacije. Zapisnik podpišeta kupec in oseba, ki sprejme reklamacijo. Reklamacijski zapisnik se napiše v dveh izvodih, en izvod se izroči kupcu.

29. člen

(Obvestilo o neskladnosti in pregled izdelka)

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti ponudnika v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena, ter natančno opiše razlog neskladnosti in ponudniku omogoči pregled izdelka.

Za obvestilo o neskladnosti izdelka lahko izpolnite obrazec, ki je na voljo tukaj.

Obvestilo o neskladnosti lahko kupec poda:

  1. ustno v poslovalnici (z izjemo franšiznih poslovalnic): v tem primeru se izpolni reklamacijski zapisnik,

  2. s pisnim obvestilom, ki ga

INTERSPORT ISI, d.o.o.

Spletna trgovina INTERSPORT

Hrvaška cesta 12

1000 Ljubljana

*V primeru pošiljanja obvestila in/ali izdelka po pošti oz. z drugim prevozom, stroški pošiljanja oz. prevoza bremenijo kupca. Če je ugotovljena neskladnost, je kupec upravičen do povračila razumnih oz. potrebnih stroškov pošiljanja/prevoza po javno objavljenih tarifah prevoznikov oz. izvajalcev poštnih storitev (Pošte Slovenije d.o.o.).

30. člen

Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, ponudnik o tem pisno obvesti kupca v 8 dneh od prejema obvestila.

31. člen

(Jamčevalni zahtevki)

V primeru obvestila o neskladnosti izdelka in izročitvi izdelka v pregled ponudniku je kupec upravičen, da:

  1. zahteva od ponudnika brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga v razumnem roku (do 30 dni, ki se lahko podaljša v zakonskih primerih). Kupec lahko izbere med popravilom izdelka in zamenjavo izdelka z novim brezhibnim izdelkom, razen če (i) je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali (ii) izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin;

  2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska v naslednjih primerih: (i) če ponudnik ni popravil ali zamenjal izdelka ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave izdelka oz. je zavrnil kupčev jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti izdelka; (ii) če neskladnost obstaja, čeprav je ponudnik poskušal vzpostaviti skladnost;  (iii) če je narava neskladnosti tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali (iv) če je ponudnik izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da ponudnik ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za kupca.

Ne glede na prejšnji odstavek lahko kupec odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dostave izdelka.

32. člen

(Garancija za brezhibno delovanje izdelka in jamčevalni zahtevki)

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek o tem ni – v tem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika za informacijo o tem, ali ima izdelek garancijo.

Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu in ob predložitvi računa ponudnika znotraj garancijskega roka, ki je naveden na garancijskem listu oz. računu.

Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu, ki je dolžan (i) brezplačno garancijsko popravilo izvesti v razumnem roku do 30 dni (ki se lahko podaljša v zakonskih primerih) od prejema izdelka; če to ni možno pa izdelek (ii) brezplačno zamenjati z novim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom. V primeru izdelkov z obvezno garancijo pa lahko kupec (iii) zahteva vračilo celotne kupnine od proizvajalca ali (iv) zahteva sorazmerno znižanje kupnine, če proizvajalec v zgoraj navedenem roku ne popravi ali ne zamenja izdelka z novim.

Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri ponudniku, v tem primeru velja smiselno določilo iz predhodnega odstavka.

Vračilo izdelka v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom izdelka z unovčenjem garancije ne nosi stroškov.

33. člen

(Prevzem izdelkov)

Kupec je dolžan izdelke, ki jih je izročil ponudniku zaradi uveljavljenja jamčevalnih zahtevkov iz naslova njihove neskladnosti oz. garancije, prevzeti na naslovu za dostavo oz. v poslovalnici v roku 7 dni od prejema obvestila.

34. člen

(Odveza odgovornosti)

Zaradi narave poslovanja na svetovnem spletu se ponudba izdelkov preko spletne trgovine ažurira in spreminja pogosto in hitro. Ponudnik si prizadeva zagotoviti jasne in temeljite informacije za predstavitev osnovnih značilnosti (lastnosti) prodajnih izdelkov, ki jih pridobi od dobaviteljev, zato ponudnik ne odgovarja za morebitne napake (netočnosti, nepopolnosti) v podatkih za morebitno škodo, ki iz tega lahko izhaja. Prav tako si pridružuje pravico do spremembe informacij brez posebnega predhodnega opozorila.

Slike (fotografije) izdelkov, objavljene v spletni trgovini, so simbolične. Morebitne razlike med sliko in dejanskim izdelkom (barvna odstopanja ipd.), ne vplivajo na specifikacijo samega izdelka.

Nekatere fotografije, ki jih INTERSPORT uporablja za oglaševanje izdelkov, so vzorčne slike, ki jih je INTERSPORT-u dal na voljo proizvajalec. Ti so bili izdelani v profesionalnih pogojih pod določenimi svetlobnimi pogoji in zato ne kažejo nujno videza izdelka v vsakodnevni uporabi. INTERSPORT torej ne odgovarja za to, da izdelki natančno ustrezajo fotografijam, uporabljenim za oglaševanje.

 

VII. POGLAVJE: SPLETNA TRGOVINA – NAKUP ZA PODJETJA

35. člen

Ti pogoji poslovanja veljajo v tudi v primeru nakupov preko spletne trgovine s strani podjetja in/ali pravne osebe (v nadaljevanju enotno: »podjetje«) s sedežem v Republiki Sloveniji, razen v kolikor je v tem členu določeno drugače.

Postopek nakupa poteka enako kot za fizične osebe z razliko, da uporabnik v postopku registracije uporabniškega računa v polje »PODJETJE« vnese naziv firme, poslovni naslov, sedež podjetja, matično številko ter ID številko za DDV oz. davčno številko, če podjetje ni zavezanec za DDV. Uporabnik je dolžan posredovati točne in popolne podatke podjetja.

Če uporabnik zahteva izdajo računa na podjetje, se šteje, da je pogodbena stranka podjetje, ki je navedeno kot prejemnik računa, oz. da je kupoprodajna pogodba sklenjena med ponudnikom in podjetjem.

Uporabnik s klikom na »potrdi naročilo« (naročilo z obveznostjo plačila) izjavlja, da je zakoniti zastopnik ali da je pooblaščen v imenu in za račun podjetja skleniti  predmetno kupoprodajno pogodbo ter da jamči ponudniku, da bo podjetje pravilno, pravočasno in v celoti izpolnilo vse svoje obveznosti iz sklenjene kupoprodajne pogodbe ter se sam nepreklicno in brezpogojno zavezuje, da bo kot solidarni porok in plačnik na prvi poziv ponudnika izpolnil vsako obveznost oz. plačal vsak znesek, ki ga podjetje kot kupec ne bo poravnalo iz naslova kupoprodajne pogodbe, ki jo je sklenil v imenu in za račun podjetja.

V primeru, da uporabnik izbere kot način plačila gotovinsko plačilo ob prevzemu izdelka/izdelkov velja za podjetje omejitev takega plačila do zneska 420,00 EUR. V primeru, da kupnina presega navedeni znesek in je izbrano gotovinsko plačilo po povzetju, ponudnik obvesti kupca o tem, da je potrebno izvesti plačilo kupnine z drugim sredstvom.

Če ponudnik ne more na podlagi javno dostopnih evidenc oz. registrov ugotoviti obstoja podjetja, je ponudnik upravičen kontaktirati uporabnika z zaprosilom, da mu v razumnem roku posreduje dokazila o obstoju le-tega ali po lastni presoji zavrne prejeto naročilo. V tem primeru uporabnik (kupec) prejeme obvestilo »naročilo zavrnjeno«.

V primeru, da je zoper podjetje, ki je navedeno kot prejemnik računa, ob prejemu potrditve naročila  (»naročilo potrjeno«) predlagan ali uveden postopek zaradi insolventnosti, ali je zoper podjetje pričet postopek redne ali sodne likvidacije, je dolžan uporabnik o tem nemudoma obvestiti ponudnika. Ne glede na obvestilo, lahko ponudnik pisno odstopi od pogodbe.

Kupec, ki je podjetje (ni potrošnik), nima pravice do odstopa od pogodbe brez razloga (25. člen teh pogojev), razen če je to izrecno določeno s temi pogoji poslovanja.

V primeru, ko je po teh pogojih poslovanja ali po zakonu podjetje upravičeno do odstopa od pogodbe in vračila kupnine, se kupnina vrne z enakim plačilnim sredstvom, kot je bilo uporabljeno v primeru nakupa. Ponudnik pa si pridržuje pravico, da zadrži vračilo prejetega plačila dokler ne prejme dobropisa, podpisanega s strani pooblaščene osebe podjetja.

Podjetje je upravičeno uveljavljati jamčevalne zahtevke iz naslova stvarne napake in/ali garancije skladno z Obligacijskim zakonikom, razen če zakon določa drugače.

 

VIII. POGLAVJE:  SPLETNA TRGOVINA – OCENJEVANJE IZDELKOV

36. člen

Spletna stran omogoča oddajo javne ocene izdelka in komentarjev.

Vsa uporabnik (neglede na registracijo; gost, obiskovalec,…) lahko v spletni trgovini oceni izdelek. Uporabnik oceni izdelek tako, da določi vrednost od 1 – 5 pri vsakem od določenih sklopov, t. j. (i) udobnost, (ii) kakovost, (iii) vrednost nakupa in (iv) atraktivnost izdelka. Uporabnik lahko tudi označi, ali izdelek priporoča (vrednost 5) ali ne (vrednost 1). Končna ocena pa se izračuna kot povprečje vseh posamičnih ocen. INTERSPORT ne zagotavlja preverjanja, da so ocene podali potrošniki, ki so dejanski kupili ali uporabili izdelek.

K oceni izdelka lahko uporabnik doda tudi poljubno besedilo – povzetek (naslov) in komentar. Pri komentiranju se je potrebno zavedati, da lahko vse podatke oz. informacije, ki se jih navaja v spletni trgovini, preberejo, zbirajo in uporabljajo tudi drugi uporabniki, zato se odsvetuje razkrivanje osebnih podatkov. Objavljene ocene/komentarji ostanejo na spletni strani tudi po zaprtju uporabniškega računa.

INTERSPORT ne izvaja in ne spodbuja pošiljanja lažnih ocen in komentarjev (mnenj, priporočil) potrošnikov niti ne naroča pri drugih pravnih ali fizičnih osebah predložitev takih ocen oz. komentarjev (ocene in komentarji niso sponzorirani). INTERSPORT objavlja tako pozitivne in negativne komentarje izdelkov – slednje pod pogojem, da je vsebina komentarja povezana z naravo izdelka (in ne s ceno) ter skladna s politiko moderiranja. Vse ocene in komentarji so ročno odobreni (potrjeni).

 

Politika moderiranja

INTERSPORT si pridružuje pravico, da zavrne oceno oz. komentar, zlasti pa da ne dopusti komentarjev, ki so neresnični, žaljivi, zavajajoči, škodljivi, izražajo grožnje, zlorabo, nadlegovanje, obrekovanje ali klevetanje, vsebujejo nedostojno vsebino ali posegajo v zasebnost drugih; nadlegujejo, ponižujejo, ustrahujejo ali so sovražne do posameznika ali skupine posameznikov na kakršen koli način; oglašujejo nezakonite storitve ali prodajo katerih koli predmetov, katerih prodaja je prepovedana ali omejena z veljavno zakonodajo itd.

INTERSPORT ne prevzema odgovornosti v zvezi z objavljenimi ocenami in/ali komentarji (t. j. informacijami, nasveti, mnenji, priporočili, izjavami oz. drugimi sporočili), ki so podane in objavljene pri izdelkih s strani uporabnikov. Objavljene ocene in komentarji so stališča posameznikov in ne družbe INTERSPORT.

S pošiljanjem in objavo vsebine komentarjev se uporabnik strinja in podeljuje INTERSPORT-u trajno in geografsko neomejeno, brezplačno in neizključno pravico (dovoljenje) za uporabo vsebine komentarjev v celoti ali delno, njihovo reproduciranje, distribuiranje, spreminjanje, na kakršen koli način in v kakršni koli obliki dajanje na voljo javnosti, javno posredovanje in/ali da kako drugače uporablja vsebino komentarjev z namenom promocije spletne trgovine.

 

IX. POGLAVJE: POMOČ UPORABNIKOM & PRITOŽBENI POSTOPEK

37. člen

Za tehnično podporo, morebitna vprašanja ali pritožbe kakor tudi za podajo drugih zahtev nas kontaktirajte preko:

INTERSPORT ISI, d.o.o.

Spletna trgovina INTERSPORT

Hrvaška ul. 12

1000 Ljubljana

 

X. POGLAVJE: KONČNE DOLOČBE

38. člen

(Veljavno pravo in reševanje sporov)

Pogoji poslovanja so urejeni in se razlagajo skladno o zakoni Republike Slovenije ne glede na določbe o koliziji zakonov.

Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora skladno z zakonom, ki ureja izvensodno reševanju potrošniških sporov. Kot ponudnik spletne trgovine na območju Republike Slovenije objavlja elektronsko povezavo do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov ('platforma SPRS'), ki je na voljo tukaj.

Za spore v zvezi z uporabo spletne strani oz. nakupom izdelkom preko spletne trgovine se ponudnik in uporabnik oz. kupec zavezujeta reševati sporazumno. V kolikor ne bi bilo možno, bo spore reševalo stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.

39. člen

(Ostale določbe)

Ti pogoji poslovanja predstavljajo celoten sporazum med INTERSPORT-om in uporabnikom oz. kupcem v zvezi z uporabo spletne strani oz. nakupom izdelkov preko spletne trgovine. Pogoji poslovanja izključujejo kakršne koli druge pogoje poslovanja, z izjemo določil morebitne pisne pogodbe, ki jo na pobudo kupca ali ponudnika sprejmeta in podpišeta kupec ter ponudnik.

V primeru, da bi bila katera koli določba pogojev poslovanja celoti ali delno neizvršljiva ali neveljavna (nična, nezakonita), se šteje, da to določilo ni sestavni del pogojev poslovanja in ne vpliva na veljavnost ali izvršljivost ostalih pogojev poslovanja. Neveljavno oz. neizvršljivo določilo se nadomesti z določilom, ki se najbližje ujema z namenom neveljavnega (neizvršljivega) določila.

Uporabnik pravic in obveznosti, ki izvirajo iz teh pogojev poslovanja, ne sme prenesti na tretjo osebo brez predhodnega pisnega dovoljenja INTERSPORT-a.

Pogoji poslovanja so objavljeni na www.intersport.si/pogoji-poslovanja in veljajo od 14.6.2023 dalje.

 

INTERSPORT ISI, d.o.o.

Potrebujete pomoč? Tu smo za vas

Kontakt

* Podatek, označen z zvezdico, je obvezen.

Z uporabo spletnega kontaktnega obrazca uporabnik spletne strani soglaša, da INTERSPORT ISI, d.o.o. uporabi posredovane osebne podatke za odgovor uporabniku (npr. ime in e-mail naslov, tel. št., ki jih uporabnik navede).

Več o tem

Nalaganje…