Povzetek

Trendi

Znamka Colmar, sinonim za italijansko odličnost, ki združuje tehnične inovacije in eleganten videz pri športnih oblačilih, je praznovala častitljivo 100. obletnico. Colmar je danes premijska znamka, ki si je svoj sloves utrdila predvsem med ljubitelji zimskih športov.

V športni industriji ni prav veliko znamk, ki se lahko pohvalijo s tako dolgo poslovno potjo, ki so jo poleg vseh politično-gospodarskih izzivov v 20. stoletju zaznamovale tudi vojne.

Zgodba podjetja se je začela leta 1923, ko sta Mario in Irma Colombo v Monzi odprla podjetje in se lotila izdelave klobukov. Njuna intuicija ju je pripeljala do naslednje poslovne ideje – izdelave gamaš, ki so bile v tistem času priljubljen moški modni dodatek. Za izdelavo gamaš sta uporabljala kar volnene stožce z napako. Izdelke je bilo treba označiti, zato je kmalu nastalo tudi ime znamke, ki odseva nekaj družinske simbolike. Izpeljano je namreč  iz imena Mario Colombo, enega od ustanoviteljev znamke.

Ogrinjalo Colmar Thirring

Za izdelavo gamaš sta uporabljala kar volnene stožce z napako. Izdelke je bilo treba označiti, zato je kmalu nastalo tudi ime znamke, ki odseva nekaj družinske simbolike. Izpeljano je namreč  iz imena Mario Colombo, enega od ustanoviteljev znamke.

V tridesetih letih prejšnjega stoletja je podjetje Colmar razširilo produktno linijo in začelo proizvajati bombažne obleke za delavce. V tem času je podjetje sklenilo partnerstvo z Leom Gasperlom, avstrijskim naturaliziranim Italijanom, smučarjem in rekorderjem. Gasperl je navdihnil Colmar, da je zanj ustvaril futuristično ogrinjalo Thirring, ki se je lahko napihnilo in kot tako spominjalo na netopirja. Ta inovacija je bila prvi zametek Colmarjevega povezovanja s športniki, ki so s povratno informacijo ob uporabi specializiranih izdelkov prispevali k izboljševanju izdelkov.

Petdeseta leta so bila pomembna prelomnica za Colmar, ko je Irma, takrat že vdova, spoznala italijanskega smučarskega prvaka Zena Cola. V iskanju rešitve po visokozmogljivem oblačilu, ki bi na tekmovalnem nivoju prineslo prednost zaradi prileganja in aerodinamičnosti, je Irma za izdelavo nove jakne na straneh uporabila elastično tkanino in tako ustvarila popolno prilegajočo in aerodinamično jakno Guaina Colo, v kateri je Colo leta 1952 osvojil olimpijsko medaljo.

V sedemdesetih in osemdesetih letih se je Colmarjeva družina razširila – v delovanje podjetja se  je vključila že tretja generacija družinskih članov. V tem obdobju so nastale ikonične obleke, kot sta jakna Bormio in jakna Tecnological, ki sta s svojim videzom vnesli barvne note na zasnežena pobočja.

Jakna Colmar Guaina Colo

Colmar Technological

Sodelovanje podjetja z italijansko smučarsko ekipo in vzpon italijanskih smučarskih legend, kot sta Alberto Tomba in Debora Compagnoni, je prineslo mednarodno prepoznavnost znamke. Italijanska in francoska smučarska reprezentanca Colmar nosita še danes, že več kot 20 let pa je Colmar tudi ponosni partner slovenske smučarske reprezentance. Plod uspešnega sodelovanja s slovensko smučarsko zvezo je posebna Colmarjeva Sloski kolekcija, ki si jo lahko ogledate tukaj.

Kolekcija Colmar Sloski in Jure Košir

Colmar Graphene

Ključ uspeha podjetja zagotovo leži tudi v dejstvu, da je danes v podjetje vpeta že četrta generacija družine Colombo, ki z enako strastjo kot njeni ustanovitelji nadaljuje predanost razvoju podjetja in znamke z inoviranjem. Oblikovanje ostaja v središču Colmarjevega delovanja, poleg tega pa se podjetje ponaša s popolnim nadzorom nad celotno verigo dobave in proizvodnega procesa, kar zagotavlja visoke standarde kakovosti. Pri izdelavi oblačil dajejo velik poudarek  trajnostnim materialom, kot so Teflon Eco-Elite, Thermosoft wadding in Graphene. Končni rezultat je tehnično izpopolnjen, udoben in oblikovno dovršen izdelek, ki odraža duh časa in potrebe rekreativnih športnikov.

Smučarska kolekcija Colmar je na voljo v izbranih prodajalnah in spletni trgovini INTERSPORT tukaj.

Družina Colmar