Povzetek

Številni športniki prisegajo na takoimenovani trening z lastno težo. Gre za učinkovit način vadbe, pri katerem ne uporabljamo nobenih uteži, temveč izkoriščamo izključno težo in gravitacijo lastnega telesa. Tovrstna vadba poleg učinkovitosti prinaša tudi odlično preventivo pred poškodbami, saj so sklepi, vezi in mišice navajene na obremenitve, ki jih prinaša nošenje lastne teže.

Ameriški marinci pa so šli še korak dlje in so iznašli takoimenovani trening s trakovi. Gre za trakove s posebnimi ročaji, ki jih je možno obeseti na strop, na drevo, na vrata …

Tudi pri vadbi s trakovi  je treba premagovati izključno sile lastnega telesa. A trakovi omogočajo različno zahtevnost prenašanja teh sil na telo.

Vaj s trakovi je takorekoč neskončno. S tem preprostim pripomočkom je možno aktivirati vse mišične skupine od rok in ramenskega obroča, trebušnih in hrbtnih mišic do mišic nog.

Na spletu obstaja prava poplava različnih načinov vadbe s trakovi in vaj, ki predstavljajo uigrano vadbeno celoto.

Fitnes trakovi so priročni in zložljivi. Zato jih lahko vzamete s seboj na počitnice in službeno pot. Z njimi lahko vadite doma, na vrtu, na dvorišču, vhotelski sobi. Potebujete le točko, na katero jih obesite in seveda nekaj lastne volje in motivacije.