Moj smučarski jedilnik

Teden brez pohajkovanja po hribih  je zame zamujeni teden, prav tako  si tudi zime ne predstavljam brez smučanja. Starša sta me naučila smučati že v vrtcu in že takrat  mi je zlezlo pod kožo. Pravzaprav  sta starša kriva za mojo ljubezen  do hribov in tudi smučarske  podvige, pa tudi za moje zdrave prehranjevalne navade, ki so  pri smučanju še kako pomembne.

Smučarski zajtrk

Zelo zgodaj zjutraj mojemu telesu težki obilni zajtrki ne ustrezajo, zavedam pa se, da prazna vreča ne stoji pokonci, zato si vedno pripravim lahek zajtrk. Naredim smuti iz banane in riževega mleka ali pa dobro zmečkam banano, dodam narezan ananas in 250 gramov skute, na koncu pa vse skupaj prelijem z javorjevim sirupom,  ki ga uporabljam namesto sladkorja ali medu. Ta mešanica je res bombastična in trebušček napolni za kar nekaj časa.

Med smučanjem  ne gre brez …

Oreščkov! Te imam vedno v svojem nahrbtniku. Navadno kupim mešanico mandljev, rozin, indijskih oreščkov in orehov. Se pa tudi  zgodi, da sem zjutraj tako pridna,  da zavrem vodo, skuham 2 jajci  in ju vzamem na smučišče.  Pojem ju mrzla, brez kruha.

Kosilo na žlico

Smučarski jedilnik mora vsebovati topel obrok. Tako si v koči privoščim kakšno joto, enolončnico ali kaj podobnega, za sladico pa »štrudelj«! Poleg kosila si v koči privoščim tudi topel zeliščni čaj,  kave ne pijem.

Po smučanju

Po smučanju je telo utrujeno, saj porabimo veliko energije, zato si za regeneracijo privoščim kakšno beljakovinsko čokoladico, a s tem prigrizkom ne zaključim dneva.  Doma si pripravim kvinojo, ki je  polna beljakovin, z zelenjavo in piščancem. Najprej prepražim  čebulo, nato dodam na koščke  narezano piščančje meso, bučke, korenček in jajčevec. V drugem  loncu skuham kvinojo, ki jo po  15 minutah kuhanja odcedim in  zmešam s piščancem in zelenjavo.

Lea Mederal, ustvarjalka oddaje Potep z Leo, v kateri zahaja v hribe z znanimi Slovenci.