Kadar je tema vadba z utežmi, najverjetneje najprej pomislite na dvigovalce uteži z ogromnimi mišicami in izklesanimi prsmi. A številne raziskave danes kažejo na to, da ima trening z različnimi bremeni ogromno prednosti tudi za običajne ljudi, ki si želijo boljše telesne kondicije in zdravja.

Pri dvigovanju uteži tako ne gre zgolj za povečanje volumna in izgradnje mišične mase. Učinki treninga se odražajo tudi v drugih segmentih duševnega in telesnega zdravja. To pomeni, da tovrstna vadba pozitivno vpliva na celoten organizem.

Zakaj je torej vadba z utežmi primerna za skoraj vsakogar in ne samo za izklesane mišičnjake?

1. Vadba z utežmi poveča moč in vzdržljivost

Znano je, da je tovrstna vadba najučinkovitejši način za krepitev naših mišic, zato z njo postajamo močnejši. Posledica večje moči je učinkovitejše gibanje pri vseh drugih športnih aktivnostih. Na ta način je izguba energije le minimalna.

Dobrodošel pripomoček za vzdržljivost v moči so ročke, ki jih v spletni trgovini Intersport dobite v težah od 0,5 pa do 6 kg. Z njimi boste okrepili predvsem zgornji del telesa, mišice rok, zadnjice in stegen. Hkrati pa so odličen pripomoček za funkcionalno vadbo in večjo učinkovitost treninga.

2. Vadba z utežmi ohranja kosti močne in zdrave

Dejstvo je, da se po 30. letu starosti gostota kosti neprestano manjša. Po raziskavah se visok odstotek osteoporoze pojavi pri ženskah, ki so bolj nagnjene k zmanjšanju kostne gostote. Z vadbo z utežmi to lahko preprečimo, saj ustvarja optimalne sile na kosti. Te na ta način ostanejo močne.

Različni zlomi kosti spodnjih okončin so v starosti zelo pogosti, zato je vadba z utežmi še posebej priporočljiva za krepitev mišic nog. S tem preprečimo vedno pogostejše zlome kolka in težave s kroničnimi obolenji kolen. V naši ponudbi boste našli izjemno praktične disk uteži, ki se namestijo na utežno palico. So nepogrešljiv pripomoček za vadbo z utežmi.

Na voljo so vam v težah od 0,5 do 20 kg, kar vam omogoča vadbo tudi z največjimi obremenitvami. Te so še posebej primerne za spodnje okončine.

3. Vadba z utežmi poveča presnovo in izgubo maščob

Vse več je raziskav, ki poročajo o pozitivnih učinkih vadbe z utežmi na metabolizem, zato je tovrsten trening priporočljivo kombinirati tudi s tekom ali kolesarjenjem. Dodatna prednost pa je, da tovrstna vadba močno prispeva k vzdrževanju telesne teže, saj se na račun povečanja mišične mase z njeno pomočjo spremeni celotna sestava telesa.

4. Vadba z utežmi izboljša razpoloženje in kakovost spanca

Vadba z utežmi pa ima tudi druge bonuse, saj poleg fizioloških in estetskih učinkov izboljšuje tudi kakovost spanca. Večina ljudi, ki se s to vadbo redno ukvarjajo, poročajo o boljšem razpoloženju in večji količini energije preko celega dne, vadba pa jim kmalu zleze tako močno pod kožo, da si tedna brez nje ne morejo predstavljati.

5. Vadba z utežmi je praktična, raznovrstna in poceni

Največja prednost vadbe z utežmi je zagotovo ta, da se jo lahko zgolj z nekaj pripomočki in rekviziti lahko lotite kar doma. Na ta način ne boste prihranili le ogromno denarja za fitnes center ali vodene vadbe, ampak tudi veliko časa.

Raznovrstnost vadbe lahko dosežete z ročkami in disk utežmi, danes pa vam je na voljo tudi ogromno drugih rekvizitov, kot so na primer vedno bolj priljubljene kroglaste uteži ali kettlebell. Vadba s kroglasto utežjo je učinkovita predvsem zaradi svoje preprostosti in prilagodljivosti, z njo pa lahko izvajate najbolj kompleksne vaje za celotno telo.

Seveda za vadbo z utežmi lahko kadar koli uporabite tudi na primer kilogram moke, 1,5-litrsko plastenko vode ali pa 5 litrov olja, vendar je vadba v tem primeru zelo nepraktična.

Ravno nasprotno pa boste z različnimi pripomočki za fitnes, ki so vam na voljo v naši ponudbi, poskrbeli ne samo za praktično izvedbo, ampak tudi za maksimalne učinke treninga.