Katera fitnes naprava je prava?

Vsaka fitnes naprava in pripomočki vam ponujajo možnosti raznolike vadbe. Veliko orodij lahko uporabljate povsem samostojno, nekatera pa so dodatek k programu vadbe, da je ta lahko še učinkovitejša ali udobnejša.

Za dosego svojega cilja lahko izbirate med najrazličnejšimi napravami. Začetniki najpogosteje izberejo pripomočke, ki so preprosti, a učinkoviti za uporabo. To so na primer naprave za stegna, vrtljive podloge, telovadne žoge, elastični trakovi.

Široka je tudi paleta naprav in pripomočkov, ki ponujajo kardio vadbo in krepitev telesa. Za oblikovanje postave so izvrstni pripomočki za pilates, fitnes rolerji za trebušne mišice, naprave za oblikovanje stegen. Napredni in izkušeni uporabniki pa na primer obožujejo drogove za dvigovanje telesa.

Nikakor pa ne moremo mimo tekalne steze, sobnega kolesa in trenažerja, ki na sploh veljajo za najbolj priljubljene fitnes naprave. Izbira ustrezne naprave je vsekakor najbolj odvisna od tega, kaj si želite z vadbo doseči.

Fitnes pripomočki za trening moči

Pripomočki za trening moči učinkovito pripomorejo k oblikovanju ter krepitev mišic.

V to skupino sodijo drogovi za dvigovanje telesa, elastični trakovi, medicinske žoge, fitnes rolerji, battle rope-i.

Fitnes pripomočki za kardio trening

Z izbiro ustreznega pripomočka za kardio trening boste zagotovo ostali v formi in zdravi. V to skupino pripomočkov sodijo med drugim kolebnica, obroči, boksarske rokavice, ter vreče in še mnogo več.

Fitnes pripomočki za jogo, pilates in raztezanje

Telovadna žoga, telovadne podloge in pilates obroči nudijo najučinkovitejšo pomoč pri jogi, pilatesu in raztezanju. Podlage so odlične za pilates, jogo ter raztegovanje. Obroči pilates vaje naredijo zahtevnejše, a zato toliko učinkovitejše.

Če je vaš cilj kardio vadba, izbirajte tudi med tekalno stezo, sobnim kolesom in trenažerjem

Še učinkovitejši in uspešnejši boste, če boste posegli po nekoliko večjih napravah, kot so tekalna steza, sobno kolo in trenažer. V prodajalnah Intersport lahko izbirate med različnimi vrstami stez, koles in trenažerjev.

Tekalna steza za simulacijo hoje ali teka

Fitnes naprava, kot je tekalna steza, je lahko odlična izbira. S tekom na stezi povečujete vzdržljivost, krepite srčno-žilni sistem ter pospešujete metabolizem. To vodi tudi k izjemno učinkovitemu zmanjševanju teže. Pri izbiri ustrezne tekalne steze morate upoštevati kar nekaj dejavnikov. Na voljo so vam steze z motorjem in brez.

Tekalna steza brez motorja je boljša izbira za uporabnika, ki nima veliko kondicije, zato bo na njej bolj hodil ali lahkotno tekel. Odlična je za začetnike in osebe, ki okrevajo po kakšni poškodbi v spodnjem delu telesa. Tekalna steza z motorjem je najboljša izbira za uporabnika, ki želi večjo izbiro funkcij ter programov. Če želite v svoje življenje uvesti redno in vsakodnevno vadbo, je zagotovo prava izbira.

Fitnes naprava za izboljšanje kakovosti življenja: sobno kolo

Sobno kolo je priljubljeno že več kot dve stoletji, saj so se njegovi predhodniki na trgu pojavili že konec 18. stoletja. Velja za izjemo preprosto, a hkrati zelo učinkovito napravo. Pozitivno vpliva na telo in počutje, v eni uri intenzivnejše vadbe lahko porabite tudi do 1000 kalorij.

Nekateri sobnemu kolesu pravijo kar multipraktik. Med kolesarjenjem na njem se namreč lahko ukvarjate še s številnimi drugimi rečmi, na primer poslušate glasbo, gledate svojo najljubšo oddajo, berete, pazite na otroke.

Fitnes naprava za hladnejša obdobja leta: eliptični trenažer

Glavna prednost vadbe na eliptičnem trenažerju je koristna kardio vadba z majhno obremenitvijo, ki učinkuje na celotno telo in pomaga pri uravnavanju želene telesne teže. Vadba na eliptičnem trenažerju zelo malo obremenjuje sklepe. Le 20 minut nekajkrat tedensko bo izboljšalo zdravje vašega srca in ožilja, krepilo fleksibilnost in izboljšalo vašo kondicijo. Eliptično gibanje deluje na celotno telo. To pomeni, da v gibanju naprej deluje na zadnjico, trebušne mišice, boke in stegna. V gibanju nazaj deluje na zadnjico, boke, stegna in meča. Ročaji pa prispevajo k oblikovanju rok, ramen, prsi in hrbta.