Povzetek
Trendi

INTERSPORT je uradni partner svetovnega prvenstva v moškem rokometu 2025, ki poteka od 14. januarja do 2. februarja 2025 na Hrvaškem, Danskem in Norveškem.
Kot del tega partnerstva bomo prisotni na vseh 108 tekmah rokometnega svetovnega prvenstva, ki bodo potekale na petih različnih prizoriščih.
To partnerstvo še dodatno krepi našo dolgoletno zavezanost rokometu, športu, ki smo ga na tovrstnih dogodkih podpirali že v preteklosti. Prav tako pa nadaljuje našo bogato dediščino, saj smo bili prisotni na mnogih svetovnih športnih dogodkih, med drugim na olimpijskih igrah v Münchnu (1972), Innsbrucku (1976) in Moskvi (1980).
Krepitev lokalne prisotnosti podjetja INTERSPORT
V skladu z našimi ambicijami, da povežemo športne skupnosti in ostanemo v središču športa, bo to partnerstvo omogočilo še tesnejšo povezavo s športnimi navdušenci. V večini od 32 držav, ki sodelujejo na tem tekmovanju, se nahajajo tudi prodajalne INTERSPORT. To partnerstvo je tako strateški korak, ki bo okrepil našo široko mrežo trgovin in spodbudil športne navdušence, da v najbližji poslovalnici INTERSPORT poiščejo strokovni nasvet, opremo in druge koristne informacije.
Povezovanje s športnimi občinstvi
Podpora svetovnemu prvenstvu v moškem rokometu 2025 je del naše širše strategije, da se povežemo z različnimi skupinami športnih navdušencev, tako preko fizičnih kot tudi digitalnih izkušenj. To partnerstvo je tudi naravno nadaljevanje našega preteklega sodelovanja z EA SPORTS FC™ 25, najbolj priljubljeno nogometno igro na svetu, ki nam je omogočila boljšo angažiranost z digitalno usmerjenim občinstvom.
»INTERSPORT je izjemno ponosen, da je uradni partner svetovnega prvenstva v moškem rokometu 2025 in da lahko prispevamo k povezovanju strastne rokometne skupnosti,« je povedal Andy Hogg, generalni direktor za marketing pri podjetju INTERSPORT International. »Ponosni smo, da smo globalna blagovna znamka z resničnim lokalnim vplivom, zato je še posebej pomembno, da podpiramo dogodek, v katerem sodeluje toliko naših lokalnih INTERSPORT partnerjev.«
»IHF z veseljem potrjuje partnerstvo s podjetjem INTERSPORT, ključnim igralcem pri prodaji izdelkov za šport in prosti čas. Zanimanje za rokomet s strani tako pomembnih in uglednih podjetij, postavlja nove standarde in pomaga temu športu, da pridobiva na priljubljenosti. Dogodki, kot je svetovno prvenstvo v moškem rokometu IHF, tako še naprej beležijo vse več zanimanja in so kot taki prepoznani kot dragoceni za naše partnerje. Veselimo se odličnega partnerstva s podjetjem INTERSPORT,« je povedal dr. Hassan Moustafa, predsednik IHF.
O podjetju INTERSPORT
INTERSPORT je bil ustanovljen leta 1968, v letu 2023 pa je ustvaril prihodke v višini 13,7 milijarde evrov. Maloprodajna mreža obsega več kot 5.380 trgovin v 42 državah, kar nas uvršča med vodilne globalne verige prodajaln s športno opremo. Močna partnerstva s priznanimi športnimi blagovnimi znamkami ter našo lokalno maloprodajno mrežo zagotavljajo, da lahko našim kupcem ponujamo najboljše iz sveta športa.
Kot specializiran ponudnik za številne športne kategorije in znamke, se zavezujemo, da povezujemo ljudi v njihovi predanosti športu, skrbi za zdravje in dobro počutje ter s kakovostno ponudbo, nasveti in lokalnim povezovanjem skrbimo, da vsakdo lahko uživa in uživa radosti športa.
O Mednarodni rokometni zvezi (IHF)
Mednarodna rokometna zveza (IHF) je administrativni in nadzorni organ za rokomet. Odgovorna je za organizacijo največjih mednarodnih rokometnih turnirjev, kot sta svetovno prvenstvo v moškem rokometu IHF, ki se je prvič organiziralo leta 1938, in svetovno prvenstvo v ženskem rokometu IHF, ki se je prvič odigralo leta 1957. IHF je bila ustanovljena leta 1946 z namenom nadzora mednarodnih tekmovanj. Organizacija, ki ima sedež v Baslu, danes vključuje 210 nacionalnih zvez. Vsaka od držav članic mora biti istočasno članica ene od šest regionalnih konfederacij (Afrika, Azija, Evropa, Severna Amerika in Karibi, Oceanija ter Srednja in Južna Amerika). Predsednik IHF je od leta 2000 dr. Hassan Moustafa iz Egipta.