Trendi

Plastični odpadki so zagotovo eden izmed največjih okoljskih problemov sodobnega sveta. Prizori nepreglednih količin plastike, ki plava na morski površini, so vedno bolj pogosti. Prav tako gore odpadkov, ki skrunijo rajske plaže. Da o živalih, ki plastiko zamenjujejo za hrano, sploh ne govorimo.

Prav na osnovi teh misli je nastala naveza adidas Parley. Fundacija Parley for the Oceans ljudi osvešča o tem velikem problemu, hkrati pa predlaga in išče učinkovite rešitve. Večina aktivnosti se v sodelovanju z lokalnimi skupnostmi osredotoča predvsem na čiščenje in odstranjevanje plastičnih odpadkov s plaž in oceanov. Tej plastiki pa potem v reciklirani obliki namenijo neke vrste drugo priložnost ali novo življenje. Nabrano plastiko namreč pri adidasu reciklirajo in jo spremenijo v okolju prijazen material, iz katerega je možno izdelati športna oblačila in obutev.

Tako vsak kos iz kolekcije Adidas Parley uteleša boj za čiste oceane, ki bi morali biti polni življenja in ne plastike. To je boj za našo prihodnost.

Nad izdelki iz kolekcije Parley se navdušujejo tudi nekateri športni zvezdniki, na primer teniška igralka Caroline Wozniacki in njen kolega Alexander Zverev, ki sta za svojo teniško opravo izbrala adidas Parley.

Izdelki iz kolekcije Adidas Parley, ki jo sestavljajo tako kopalke kot tudi oblačila in obutev za trening in tenis, so že na voljo na policah prodajaln Intersport.

Teci za oceane z adidas Parley

Boju za čiste oceane se lahko pridružijo tudi vsi tisti, ki iz različnih razlogov ne morejo sodelovati pri fizičnem čiščenju plaž in oceanov. V sklopu letošnjega svetovnega dneva oceanov, ki ga obeležujemo 08. junija, bo namreč potekala akcija Run for the Oceans. Udeleženci si morajo prenesti aplikacijo Runtastic in z njo teči v času med 08. in 15. junijem. Poseben števec pa bo štel skupno število pretečenih kilometrov.

Adidas bo za vsak kilometer prispeval 1 dolar za izobraževalni program Parley Ocean School, v katerega želijo vključiti več kot 100.000 mladih, ki živijo na ogroženih obalnih območjih ter jih izobraziti in osvestiti o pomembnosti celovite zaščite oceanov. Cilj je zbrati vsaj 1.5 milijona dolarjev. Da pa bo ta številka čim višja, lahko prispeva vsakdo izmed nas.