Dva je v mnogih ozirih čarobna številka. Mnoge stvari je pač bolje delati v dvoje. Celo nekatere znanstvene študije so pokazale, da ljudje vadijo bolje, bolj intenzivno in dlje, če imajo družbo. Poleg tega pa se v različnih oblikah skupinskih vadb, med katere seveda spada tudi vadba v dvoje, sprošča več endorfinov. Če vadite s svojim najdražjim, se lahko posvečate skupnim ciljem. In kaj je lepšega kot kleasti telo in formo skupaj. V tem oziru bo domači fitnes, kjer vadite v varnem zavetju doma, dobilo povsem nove razsežnosti, ki se bodo kazale tudi na boljšem razumevanju, večji povezanosti in vsesplošno boljšim odnosom.

Motivacija

Če boste vadili v dvoje, bo vaša motivacija večja. Prav pomanjkanje motivacije je namreč ena izmed prvih resnejših težav, s katero se sooči mnogo rekreativcev. Če ne zaznavate povsem jasno vidnih rezultatov, po določenem času pride do zasičenja, zaradi katerega je težje nadaljevati. Če vadite v dvoje, boste v vadbo vnesli izdatno mero zabave. S takšno popestritvijo boste dobili nov zagon. Poleg tega bo vaš najdražji na vas zagotovo deloval motivacijsko. Bodisi v smislu neposredne primerjave (kdo zdrži dlje ali kdo naredi več ponovitev) bodisi v smislu spodbude, ko je treba iz sebe iztisniti še eno dodatno skleco ali počep, pa čeprav vas roke že zelo bolijo in so stegenske mišice že zelo pekoče.

V dvoje je vse lažje

Določene vaje, ki jih sicer izvajate sami, lahko izvajate tudi v dvoje. Vaš partner pa vam bo pri tem v oporo in pomoč. Dober primer takšne vaje so na primer trebušnjaki, pri katerih morate zatakniti noge. Namesto tega vas lahko za noge drži partner. Če vam pri tem izreče še kakšno spodbudno besedo ali navijaški vzklik, bo vse skupaj precej lažje.

Bolj raznovrstna vadba

Poleg tega pa obstaja precej vaj, ki jih sami ne morete izvajati. Pri teh vajah lahko partner služi kot opora ali kot dodatna ovira, ki povečuje učinkovitost vadbe. Pri nekaterih vajah boste morali poleg svoje teže “prenašati” še dodatne kilograme vašega partnerja. Pri teh vajah pa morate biti še toliko bolj pazljivi na pravilno izvedbo, saj je dodatna obremenitev lahko tudi vzrok morebitnih poškodb.

V vsakem primeru pa telovadba za pare vnaša številne prednosti. To je ena izmed najbolj kakovostnih oblik skupnega preživljanja prostega časa. Hkrati pa odlično opravičilo, da se po vadbi prijetno utrujena zlekneta na kavč in si ogledata dober film. Še boljša ideja pa je, da si po vadbi privoščita zdrav obrok, ki ga tudi pripravita skupaj.