Povzetek
Trendi
Na norveških fjordih je bila leta 1877 pod okriljem kapitana ustanovljena blagovna znamka Helly Hansen. Oče blagovne znamke Helly Juell Hansen je svoj ribiški jopič tedaj natrl z oljem in izdelal svojo prvo nepremočljivo obleko. Želel si je preprosto in funkcionalno delovno oblačilo za zaščito pred manj ugodnimi vplivi iz narave ter sebi in svoji posadki omogočiti normalno delovanje na barki.
Dandanes blagovna znamka Helly Hansen ponuja kakovostno opremo za aktivnosti na vodi in snegu. Ponudba izdelkov je pestra https://www.hellyhansen.com/– za ljubitelje najvišjih vrhov sveta, deskarje, plezalce, jadralce. Znamka svoja oblačila predstavlja na svetovnih regatah v jadranju, na olimpijskih igrah; v oblačilih svetovno uveljavljene znamke so preplezali najvišje vrhove sveta ter prehodili skoraj vsa arktična območja.
Skrb za okolje
Pri znamki v ospredje postavljajo skrb za okolje, s proaktivnim pristopom pri izboljšanju splošnih standardov industrije. Ljubezen do vode je ustanovitelja vodila k temu, da je vodo izbral kot temeljno vrednoto za vodenje trajnostnih prizadevanj. Zavedal se je, da izdelava oblačil porabi veliko vode, posledično to vodi k precejšnjemu onesnaževanju planeta. Ključni cilj znamke je, da voda ostane čista, tako kot so čisti norveški fjordi, na katerih je znamka Helly Hansen ugledala luč sveta.
Članica Norveške organizacije za pravično trgovino
Leta 2003 je znamka postala članica Norwegian Trade organization – Norveška organizacija za pravično trgovino. Sodeluje v projektih, ki izboljšujejo človekove pravice, in ljudem obljublja pošteno plačilo za njihovo delo.
Njen kodeks ravnanja, ki temelji na osnovah OZN konvencije in dokumentih Mednarodne organizacije dela, morajo upoštevati in izvajati tudi vsi njihovi dobavitelji. Helly Hansen vsako leto preverja njihovo delo, saj želi doseči dolgoročni ekonomski in socialni napredek.
Tkanine z oznako Bluesign
Blagovna znamka že več kot desetletje na prvo mesto postavlja materiale Bluesign. Skoraj 90 % Helly Hansen tkanin je označenih z oznako Bluesign. Gre pravzaprav za sistem za upravljanje tokov za nadzorovanje dovoljene kemične obdelave materialov, zmanjševanje porabe vode, energije ter emisij v proizvodnji.
Pri porabi vode je Helly Hansen proaktiven že od 70-ih let prejšnjega stoletja, ko so na športnem perilu LIFA uporabljali tehnologije barvanja brez vode. Tovrstne tehnologije so kasneje pričeli obsežno uporabljati tudi na drugih materialih. To pomaga prihraniti še več vode kot prej.
Medtem ko je za gojenje bombaža in za klasičen način izdelave ene majice s kratkimi rokavi potrebno kar 2710 litrov vode, blagovna znamka Helly Hansen s svojim načinom barvanja prihrani 120 litrov vode. S takšnim delovanjem so pri proizvodnji oblačil za sezono jesen/zima 2020 prihranili kar 8,4 milijonov litrov vode.
Sledljivost, preglednost in kakovost
Helly Hansen tesno sodeluje s svojimi dobavitelji. Ves čas temeljito sledi materialom za proizvodnjo svojih oblačil. Vsakič posebej opredeli fokusne materiale in kemikalije, ki se jih uporablja pri proizvodnji. V dobavni verigi si prizadeva za 100 % preglednost.
Znamka se osredotoča na proizvodnjo manjše količine artiklov. Namesto tega raje vlaga v izdelovanje kakovostnejših izdelkov z dolgo življenjsko dobo. To dosega z izjemno strogim nadzorom kakovosti v laboratorijih, v proizvodnji, ne nazadnje tudi s terenskim testiranjem, ki ga opravljajo ambasadorji znamke.
Dolgoročni uspeh je posledica spoštovanja, zaščite in ustrezne promocije
Helly Hansen izključno verjame v dolgoročni uspeh, ki je posledica spoštovanja, zaščite in promocije etničnih vrednot, človekovih pravic, delavskih pravic in varovanja okolja. Nenehno si prizadeva za izboljševanje dnevnih praks. S svojimi dobavitelji želi doseči najvišji standard družbene in okoljske vrednosti. To je izjemno velik ter pozitiven doprinos za življenje in okolje, od katerega smo odvisni prav vsi.
V Intersportu si prizadevamo, da v našo ponudbo vključujemo vse več izdelkov, ki so narejeni z mislijo na okolje, sledljivi in ustvarjeni z mislijo na svetlo prihodnost.