S KARTICO PIKA LAHKO ZBIRATE IN UNOVČUJETE BONITETNE PIKE TUDI OB NAKUPU V PRODAJALNAH IN V SPLETNI TRGOVINI INTERSPORT.
Poleg tega za vas vsak mesec pripravljamo številne ugodnosti, da bi imetniki kartice Pika pri nakupih v prodajalnah INTERSPORT prihranili.
POSEBNA PONUDBA ZA IMETNIKE PIKA KARTICE V NOVEMBRU
Ponudba velja le v prodajalnah in spletni trgovini INTERSPORT od 7. 11. do 6. 12. 2024.
UNOVČI PIKE IN PRIHRANI
S 1. februarjem 2024 se je spremenil sistem nagrajevanja imetnikov Mercatorjeve Pika kartice. Zbrane pike po novem sistemu prinašajo prihranke v vrednosti od 20 do 200 €.
Hkrati velja skrajšano obdobje zbiranja in unovčenja pik s 6 mesecev na vsake 3 mesece:
- bonitetno obdobje: od 1. februarja do 30. aprila;
- bonitetno obdobje: od 1. maja do 31. julija;
- bonitetno obdobje: od 1. avgusta do 31. oktobra ter
- bonitetno obdobje: od 1. novembra do 31. januarja.
Več o novem sistemu nagrajevanja si lahko preberete tukaj.
NOVO: Plačujte z aplikacijo MOJ M tudi v prodajalnah INTERSPORT
Uporabniki Pika kartice in aplikacije MOJ M lahko nakup v prodajalnah poravnate z aplikacijo MOJ M, in sicer če ste svojo Pika kartico povezali z aplikacijo oz. aktivirali Pika plačevanje znotraj aplikacije. V tem primeru se vam v aplikacija prikaže QR koda, ki vam jo skenirajo na blagajni.
Plačilo z aplikacijo lahko izberete tudi v primeru prevzema in plačila spletnega naročila v trgovinah INTERSPORT po Sloveniji.
Več o aplikaciji si lahko preberete tukaj.
NAKUPUJTE S PIKO IN ZBIRAJTE BONITETNE PIKE TUDI V SPLETNI TRGOVINI
S plačilno Pika kartico lahko spletno naročilo poravnate ob prevzemu na prodajnem mestu ali izberete možnost spletnega plačila v primeru dostave na dom. Spletno plačilo s Pika kartico je možno le za registrirane uporabnike in v enkratnem znesku. Unovčevanje bonitetnih pik in plačilo na obroke v primeru spletnega plačila nista možna, lahko pa to možnost izkoristite v primeru prevzema in plačila naročila na prodajnih mestih po Sloveniji.
Zbiranje pik
V primeru prevzema spletnega naročila v prodajalni bonitetne pike pridobite ob predložitvi Pika kartice na blagajni ali pri plačilu s plačilno Pika kartico.
V primeru dostave na dom, je bonitetne pike možno pridobiti le v primeru spletnega plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami, s Paypalom ali s plačilno kartico Pika, pri čemer je potrebno po potrditvi naročila slediti korakom za pripis pik. Več o tem si preberite tukaj.
V primeru dostave na dom in plačila po povzetju bonitetnih pik ni možno pridobiti. Prav tako v tem primeru ni možen naknaden pripis pik na Pika kartico.
NAKUPUJTE NA OBROKE S PIKO V POSLOVALNICAH INTERSPORT V SLOVENIJI
Nakup na obroke je v celoti brezplačen – izdajatelj vam ne bo zaračunaval nobenih obresti ali kakršnihkoli drugih stroškov. Pri obročnem odplačevanju bonitetne pike prejmete le za prvi obrok, ki mora biti višji ali enak naslednjim obrokom.
Če torej nameravate opraviti večji nakup na obroke, vam svetujemo, da si predhodno zagotovite zadosten limit. O višini limita ste obveščeni z mesečnimi obvestili, za njegovo povišanje pa se lahko dogovorite na brezplačni telefonski številki 080 20 80 v času uradnih ur, ali pisno po pošti, telefaksu ali elektronski pošti.
Pogodbo za obročno odplačevanje sklenete na prodajnem mestu preko POS terminala Največji znesek mesečnega obroka omejuje limit na kartici.
POSTOPEK ZA PREDČASNO POPLAČILO KUPNINE
Imetnik kartice se lahko kadarkoli odloči poplačati preostanek kupnine določene s pogodbo o prodaji blaga na obroke (brez pogodbenih obresti in brez stroškov).
Imetnik kartice natisne in izpolni Zahtevek za saldacijo in predčasno poplačilo kupnine določene s pogodbo o prodaji blaga na obroke in ga podpisanega pošlje po telefaksu št. 01 560 1072 ali navadni pošti na naslov Poslovni istem Mercator d. o. o., Kontaktni center Mercator, Dunajska cesta 107, 1000 Ljubljana.
Izdajatelj kartice na osnovi prejetega zahtevka opravi saldacijo pogodbe. V kolikor je bila saldacija pogodbe uspešno opravljena, prejme imetnik kartice z naslednjim rednim mesečnim obvestilom tudi obvestilo o obračunanih zapadlih obrokih, ki je dokončno. V kolikor pa kateri od pogojev za predčasno poplačilo kupnine ni izpolnjen in saldacije ni mogoče opraviti, o tem obvesti imetnika kartice.
Izvršene saldacije nakupa na obroke ni mogoče preklicati ali ponovno obnoviti v plačilo na obroke. Imetnik kartice je v skladu s 7. členom Splošnih pogojev dolžan poravnati obračunane obveznosti z naslova Pika kartice.