Naj nogomet postane tvoja igra: INTERSPORT je obnovil partnerstvo z EA SPORTS FC™
Novo sodelovanje še dodatno krepi prisotnost znamke INTERSPORT v igri EA SPORTS FC™ 26, ki bo lansirana 26. septembra.
Četrtek, 18. september 2025:
INTERSPORT, vodilni globalni trgovec s športno opremo, je okrepil svojo zavezanost nogometu s sodelovanjem pri igri EA SPORTS FC™ 26, ki bo globalno predstavljena 26. septembra.
Novo partnerstvo sledi uspešnemu sodelovanju z igro EA SPORTS FC™ 25 in poudarja strategijo INTERSPORTA pri nagovarjanju in povezovanju s širokim krogom športnih navdušencev, v tem primeru z ljubitelji »najlepše igre« v digitalni obliki.
Nadaljevanje partnerstva bo omogočilo podjetju INTERSPORT, da še izboljša prisotnost svoje blagovne znamke znotraj igre EA SPORTS FC™ 26. Igralci bodo imeli od decembra brezplačen dostop do ekskluzivne, po meri izdelane kolekcije dresov INTERSPORT (tako domačih kot gostujočih dresov). Ime blagovne znamke INTERSPORT bo prisotno tudi na LED oglasnih deskah ob igrišču v načinih Football Ultimate Team™ in Rush & Club. Poleg tega bodo igralci lahko ikonično blagovno znamko INTERSPORT prepoznali tudi prek INTERSPORT transparenta na tribunah in v eni izmed stadionskih tem. Za proslavitev novega partnerstva bo prek profila Instagram potekala globalna nagradna igra, v kateri se bodo sodelujoči potegovali za kopijo igre EA SPORTS FC™ 26, nogometna skupnost pa bo kmalu imela priložnost glasovati, kateri komplet gostujočega dresa bo dodan v igro.
V novo partnerstvo z EA SPORTS FC™ 26 bodo vključene tudi prodajalne INTERSPORT, kjer bodo potekale posebne aktivacije in turnirji. Podjetje INTERSPORT v aktivnosti vključuje svojo obsežno mrežo fizičnih prodajaln, ki se nahajajo v središču lokalnih skupnosti. To potrjuje tudi vpeljava novega koncepta specializiranih maloprodajnih enot– specializiranih trgovin za nogomet, INTERSPORT Football Store, ki so se letos odprle v Grčiji, Turčiji in na Nizozemskem, v prihodnosti pa bodo tovrstne specializirane trgovine otvorili tudi drugod po Evropi.
»V svojem bistvu si je INTERSPORT vedno prizadeval povezovati šport in skupnost. Ponovno partnerstvo z EA SPORTS FC™ 26 zagotavlja, da blagovna znamka INTERSPORT ostaja v samem središču nogometne kulture in skupnosti ter se navijačem približa na pristen in smiseln način,« je povedal Andy Hogg, generalni direktor za globalno blagovno znamko in marketing pri INTERSPORT International Corporation. »Ker naslednje poletje ponovno prinaša največje svetovno praznovanje nogometa, bo strast do tega športa kmalu dosegla vrhunec. Naše sodelovanje z EA SPORTS nam omogoča, da smo v veliki meri del navdušenja in energije, ki jo prinaša, ter navdihujemo navijače po vsem svetu, da nogomet postane njihova igra.«
Partnerstvo z EA SPORTS je najnovejša nogometna naložba podjetja INTERSPORT in je rezultat želje po utrditvi svojega položaja kot vodilnega podjetja v več športnih kategorijah kot tudi posledica stalne rasti v tem športu. Poleg ustanovitve novega koncepta, INTERSPORT Football Store, je blagovna znamka nedavno lansirala novo kampanjo na temo ženskega nogometa z znamko adidas. Kampanja poudarja moč osebnih izkušenj pri razvoju strasti do nogometa in slavi različne poti, ki so igralke pripeljale do tega, da je nogomet postal »njihova igra«.
Poleg tega INTERSPORT nadaljuje z organizacijo dogodkov INTERSPORT Football Experience (v Sloveniji FOOTLAB), ki s svojo zasnovo amaterskim igralcem ponujajo nepozabno izkušnjo in priložnost, da preizkusijo nove izdelke, hkrati pa se prepustijo svoji strasti do nogometa. Ti dogodki so bili izvedeni tudi v sodelovanju s klubi, kot so Juventus, Ajax Amsterdam in AC Milan.