INTERSPORT in adidas sodelujeta pri praznovanju ženskega nogometa
Kampanja poudarja edinstvene zgodbe šestih športnic in kako so »nogomet spremenile v svojo igro«.
INTERSPORT, vodilni svetovni ponudnik športne opreme, je v sodelovanju z ikonično blagovno znamko adidas ustvaril kampanjo, s katero slavi različne načine, kako so športne navdušenke »naredile nogomet zares svoj«.
Kampanja temelji na seriji kratkih filmov, ki prikazujejo edinstvene, raznolike in navdihujoče zgodbe šestih igralk iz Nemčije, Španije, Švedske, Grčije, Slovenije in Švice. Ti filmi prikazujejo, kako je vsaka od njih razvila svojo ljubezen do igre, ključne trenutke na njihovih poteh in kaj jih motivira danes.
Med njimi je Katarina Kovijanić iz Švedske, katere družina ima ključno vlogo pri njeni nogometni poti ter njeni predanosti ekipi in ciljem. Švicarka Meret Wältii, ki svojo strast najde v pozitivni moči in povezljivosti, ki jo nogomet zagotavlja družbi, saj deluje kot kulturni jezik, ki ga vsi razumemo in v katerem uživamo. Nadaljnje teme segajo od privilegija igranja pod pritiskom, ki ga je čutila nemška vratarka Celia Steinert, do tega, kako so španske ulice omogočile Rachele Sartirani, da
je našla in izrazila svojo ljubezen do igre. Ionna Chamalidou, ki je odkrila nogomet v Grčiji kot način za ustvarjalnost, izražanje, učenje in rast. Slovensko nogometašico Katjo Turk pa je nogomet navdihnil, da svoje izkušnje v Sloveniji prenese na mlajše generacije kot trenerka in igralka ter jim tako pomaga ustvariti okolje, v katerem so samozavestni in uspevajo.
»S poudarkom na zgodbah šestih različnih igralk iz šestih držav – Španije, Švedske, Švice, Slovenije, Grčije in Nemčije – ta kampanja ne prikazuje le strasti in skupnosti, ki jo nogomet ponuja, temveč tudi, kako naše edinstvene zgodbe in izkušnje opredeljujejo našo ljubezen do športa.
Primeri v kampanji segajo od izpopolnjevanja spretnosti na španskih ulicah do učenja obvladovanja pritiska kot vratarka v Nemčiji ali, v primeru Švicarke Meret Wälti, ki išče navdih v povezljivosti, ki jo igra prinaša njeni ekipi in skupnosti. Zgodba slovenske vratarke, Katje Turk, je vezana na ženski nogometni klub ŽNK Ljubljana, ki so ga iz želje po igranju in razvoju ženskega nogometa v Sloveniji, ustanovile nogometašice same.
Kampanja je bila izvedena na šestih evropskih trgih INTERSPORT, od koder prihajajo igralke. In zahvaljujoč dolgoročnemu partnerju INTERSPORTA, podjetju adidas, uradnemu dobavitelju UEFA ženskega EURO 2025TM, se bo vseh šest igralk srečalo na finalu v Baslu v nedeljo, 27. julija.
Kampanja predstavlja še en mejnik v INTERSPORTOVI pobudi »Make It Your Game«. Namenjena je motiviranju ljudi, da sledijo svojim športnim strastem, ne glede na njihovo ozadje in izkušnje ter ne glede na njihov cilj (ali »igro«), ter da pokaže sposobnost športa, da individualno navdihuje in kolektivno povezuje ljudi.
Kampanja je najnovejša naložba INTERSPORTA in adidasa v nogometu. INTERSPORT krepi svoj položaj vodilnega ponudnika v več kategorijah, vključno z odprtjem prve specializirane nogometne trgovine v Atenah – kmalu se bo odprlo še več trgovin v Evropi – ter partnerstvom z najbolj priljubljeno e-igro na svetu, EA SPORTS FC™ 25, da bi zagotovil močno prisotnost blagovne znamke v igri. Poleg tega blagovna znamka nadaljuje s svojo skupnostno pobudo INTERSPORT Football Experience/Footlab, pojavnim dogodkom, zasnovanim tako, da igralcem na lokalni ravni ponudi nepozabno izkušnjo in priložnost, da preizkusijo nove izdelke, hkrati pa se potopijo v svojo strast do nogometa. Dogodki so bili izvedeni v sodelovanju s klubi, kot so Hamburger SV, Juventus in Ajax Amsterdam.