Obratovanje prodajaln
Dragi ljubitelji športa,
obveščamo vas, da so s 30.4. pričele obratovati kolesarske prodajalne Intersport, kjer boste lahko opravili nakup koles in druge kolesarske opreme.
Kolesarske prodajalne bodo obratovale od ponedeljka do sobote od 10. do 17. ure na lokacijah:
INTERSPORT Celje
INTERSPORT Maribor
INTERSPORT Koper
INTERSPORT Novo mesto
INTERSPORT Postojna
INTERSPORT Murska Sobota Maximus
INTERSPORT Slovenj Gradec
INTERSPORT Ptuj
INTERSPORT Krško
Obisk prodajaln je mogoč le ob upoštevanju preventivnih ukrepov: razkuževanje rok pred prodajalno, uporaba zaščitne maske ali druge zaščite za nos in usta, varnostna razdalja vsaj dveh metrov. Priporočamo brezgotovinsko plačilo. Prevzem spletnih naročil ni možen.
Od 8. maja so odprte tudi naslednje kolesarske prodajalne:
INTERSPORT Ajdovščina
INTERSPORT Bled
INTERSPORT Idrija
INTERSPORT Jesenice
INTERSPORT Litija
S 4. 5 so se odprle prodajalne Intersport, velikosti do 400 m2.
Kranjska Gora, od 10. do 18. ure
Slovenska Bistrica, od 9. do 17. ure
Kočevje, od 9. do 17. ure
in z omejeno površino še:
Kranj Savski Otok, od 8. do 20. ure
Ljubljana BTC, od 9. do 20. ure
Ljubljana Šubičeva, od 9. do 21. ure
Škofja Loka, od 9. do 17. ure
od 8.5. v Novi Gorici tudi na novi lokaciji – v nakupovalnem centru Supernova, pon-pet od 9. do 21. ure, sob od 8. do 21. ure
od 11.5. obratuje prodajalna Intersport Ravne, od 8. do 20. ure
od 12.5. obratuje prodajalna Intersport Outlet, od 10. do 17. ure
od 13.5. obratuje prodajalna Intersport Bohinjska Bistrica, od 8. do 20. ure
Obisk prodajaln je mogoč le ob upoštevanju preventivnih ukrepov: razkuževanje rok pred prodajalno, uporaba zaščitne maske ali druge zaščite za nos in usta, varnostna razdalja vsaj dveh metrov. Priporočamo brezgotovinsko plačilo. Prevzem spletnih naročil ni možen. Prodajalne obratujejo od ponedeljka do sobote.
Obvestilo kupcem spletne trgovine:
Prevzemi na novo odprtih prodajnih mestih trenutno še niso omogočeni, zato je možna le dostava na dom.
Zaradi izredno povečanega števila spletnih naročil in posledično sporočil, prihaja do zakasnitev pri odgovarjanju, zato vas prosimo za razumevanje.
Aktivirali smo tudi dodatna odpremna mesta, da bi skrajšali rok dostave, ki je trenutno 7-10 delovnih dni, vendar lahko vaše naročilo morda prejmete tudi v 5 delovnih dneh.
Dodajamo nekaj najpogostejših vprašanj in odgovore nanje.
Je možno plačilo po prevzemu?
Plačilo po prevzemu zaradi preventivnih ukrepov ni možno. Trenutno možno le spletno plačilo s karticami Mastercard, Visa, Diners, Maestro (z aktivirano možnostjo spletnega plačila) ali pa plačilo preko plačilnega sistema Paypal.
Transakcija je zavrnjena, Kaj naj naredim?
Ob morebitnih težavah z zavrnjeno transakcijo predlagamo, da preverite naslednje najpogostejše možnosti za zavrnitev transakcije:
– ali imate kreditno kartico, ki ima omogočeno spletno plačevanje Visa, Mastercard, Diners, Maestro (z aktivirano možnostjo spletnega plačevanja)
– ali ste pravilno vpisali podatke
– ali imate vklopljeno varnostno verifikacijo kartice
– ali imate morda dnevni ali mesečni limit, ki je presežen
– ali imate morda v brskalniku nastavitve, ki bi preprečevale spletno plačevanje (onemogočene piškotke, brskanje v zasebnem načinu ipd.)
– ker ne vemo, kakšen brskalnik uporabljate, morda poskusite opravite nakup, tako da odprete stran v drugem brskalniku
– če nakupujete po telefonu morda preizkusite še na računalniku
Ali lahko plačam z darilno kartico v spletni trgovini?
Plačilo z darilno kartico v spletni trgovini ni možno
Kako vem, kdaj bo paket odpremljen?
Ko spletna trgovina odpremi paket, boste dobili elektronsko sporočilo in s strani dostavne službe kodo za sledenje paketa.
Zakaj ne morete natančno predvideti roka dostave?
Izdelki se nahajajo na različnih skladiščih, poleg tega pa na čas dostave vpliva tudi število izdelkov na naročilu, saj se lahko pripeti, da so npr., če so naročeni trije izdelki, nahajajo na treh različnih lokacijah. Vsi trije izdelki morajo prispeti na odpremno mesto, kjer se pripravljajo paketi za pošiljanje. Zato se lahko zgodi, da boste nekateri paket prejeli zelo hitro ali pa lahko traja dostava do 10 ali v izjemnem primeru celo 12 delovnih dni. Da bi skrajšali čas dostave, smo odprli dodatna mesta za odpremo.
Nikakor vas ne moremo kontaktirati. Kako lahko stopim v kontakt z vami?
Kontaktni center trenutno dnevno prejme tudi do tisoč sporočil. Da bi jih lahko dnevno obdelali čim več, vas prosimo za nekaj potrpljenja pri odgovorih. V kolikor je le možno, vas naprošamo, da sporočilo pošljete le enkrat in na en naslov, saj se v nasprotnem primeru upočasnjuje odgovarjanje za vse čakajoče.
Telefonska linija 080 80 99 in e-naslov spletnatrgovina@intersport.si sta prednostno namenjena zadevam v zvezi z oddanim sporočilom. Vsa ostala vprašanja, kot so nasveti glede izbire, izbire velikosti ali zaloge, reklamacije ter morebitna druga vsebinska vprašanja prosimo naslovite na mail informacije@intersport.si
Velikokrat je potrebno pridobiti informacije od specialistov za posamezna področja, zato vam v kontaktnem centru ne bodo nujno mogli odgovoriti na vsa vprašanja glede nekaj tisoč izdelkov v ponudbi.
Kako lahko vrnem ali zamenjam izdelek naročen v času pandemije Covid19 na spletu?
Izdelek vrnete skupaj z izjavo o Odstopu od pogodbe na naslov spletne trgovine. Izdelek mora biti nerabljen, v originalni embalaži, z vsemi pripadajočimi etiketami in dokazilom o nakupu. Ko izdelek prejmemo in skupaj z izjavo pregledamo, vas bomo obvestili o vračilu kupnine.
Izjavo o odstopu od pogodbe je potrebno poslati v roku 14 dni od dneva nakupa. Izjavo lahko pošljete po pošti na naslov spletne trgovine ali preko elektronske pošte na spletnatrgovina@intersport.si
Naslov spletne trgovine:
Spletna trgovina INTERSPORT, Šmartinska cesta 152, BTC Hala 10, 1000 Ljubljana
Izdelek lahko vrnete tudi v eno izmed trenutno delujočih prodajaln. Izdelke lahko zamenjate za drugo velikost ali barvo ali drug izdelek le, če je želeni izdelek na voljo v prodajalni, kjer želite opraviti vračilo oz. menjavo. V prodajalnah, ki obratujejo kot kolesarske prodajalne lahko izbirate samo med izdelki iz kolesarskega segmenta.
Izdelek sem plačal, pa ga še nisem dobil.
Trenutno je zaradi preventivnih ukrepov možno le spletno plačilo, vendar se ob oddaji naročila sredstva na računu le rezervirajo. Šele ko spletna trgovina potrdi znesek za račun in odpremi paket, se bremeni transakcijski račun kupca. Če katerega izmed izdelkov ni bilo možno dobaviti, se bremeni račun kupca le za kupnino izdelkov, ki bodo dostavljeni.
Hvala za razumevanje